Cumartesi, Nisan 3

Sarı melekler finalde!

Kalbimiz duracaktı!Soğuk terler akıtmak nedir birebir yaşadık ama üst üste 3 kez kullanamdığımız maç sayısı şansını rakibe kaptırdıktan sonra 3 kez ard arda aldığımız sayılarla zor da olsa 3-2 kazanmasını bildik.

Indesit bayanlar voleybol saşmpiyonlar ligi final four maçında Fenerbahçe Acıbadem dörtlü finale ev sahipliği yapan Cannes takımı ile karşılaştı.İlk setin hemen başında heyecandan olsa gerek 6-0 geriye düşen sarı melekler sonrasında oyunda dengeyi sağlasa da farkı kapatamadı ve ilk seti kaybettik.Sonrasındaki iki seti 6 ve 8 sayı farklarla rahat alan Fenerbahçe 4.seti verince kıran kırana,kalbimizi zorlayan bir 5.set izledik ve sonunda kazanan 3-2 ile Fenerbahçe Acıbadem oldu.

Bizler inandık onlar da inandı,Cannes takımını taraftarı önünde yenmesini bildiler.Artık kupayı almadan dönmek olmaz.Yarın muhtemelen İtalyan Voley Bergamo takımı ile 18.30 da karşılaşacak olan sarı meleklerden dualarımızı esirgemeyelim.Kalbimiz sizinle!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Maçı canlı canlı izleseydim kalpten giderdim. Voleybolla pek arası olan biri değilim ama o ne biçim bi son setti arkadaş.
Helal olsun size

Maçın son setinin banttan tekrarını izledim.Kalbim güp güp attı be.
Düşünün ki sonucunu bildiğim halde bu kadar heyecanlandım,canlı izleseydim kalpten giderdim :))
Bu gurur size de bize de bir ömür yeter.
Umarım Futbol takımı bi gün sizin elinize su dökecek kıvama gelir !!!

MuL€ dedi ki...

bugün zor ama finali de kazansalar asıl gurur ozaman bizim olacak ama tüm sezon oynadıkları maçlar,set bile vermeme serileri unutulmazlar arasına girmelerini sağladı çoktan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...