Perşembe, Nisan 1

En son umut ölür!


Yine izlemeyenlerin çok şeyler kaçırdığı Barcelona'nın diğer La Liga maçlarından biri gibiydi.Tek fark ilk yarıda yarattıkları o baskının golle sonuçlanmamış olmasıydı.Arsenal taraftarlarını dahi susturan Barcelona'nın etkili oyunu,kaçan pozisyonlar sonrası ilk yarının 0-0 bitmiş olması Arsenal'i sevindiren sonuç olmuştur diye düşünüyorum.

İkinci yarının başında;bugüne kadar Şampiyonlar Ligi'nde İngiliz ekiplerine karşı oynadığı son 11 maçta gol atamayan İbrahimoviç(benim kendisine taktığım lakap ibram abi) akıllıca bir vuruşla ilk yarının Arsenal adına yıldızı(2 dk içinde 4 net pozisyon çıkardı) Almunia'yı avlıyordu.Kısa bir süre sonra da yine ilk goldeki kadar akıllıca ve klas bir vuruşla topu tavana asarak 0-2 ye taşıyordu skoru.İki takım da gol atar bahsine para yatıran bi arkadaşın Arsenal'den gol umutlarının da kesildiği şu sözlerle anlaşılıyordu: 'Yok aga baksana bıraktılar maçı'

Ben Arsenal'in bu maçta iyi direnmesini ve bi ara sıkıştırıp 1-0 falan almasını bekliyordum maçı.Evet Barca bu,gol atmamalarını beklemek saçmaydı.Sonrasında 2 sakatlıkla Gallas ve Arshavin'i kaybeden Arsenal 3. ve taktik olarak yapılan tek değişikliğinde oyuna giren Walcott ve Fabregas'ın penaltı golü ile beraberliği sağladı.Belki ellerinde Bendtner'den daha etkili bi santrafor olsa,devre arasında transfer yapılsa işler farklı olabilirdi.

Ancak umut en son ölendir ya; rövanşta Barca defansının en önemli ismi Puyol ve İbrahimoviç'e asist de yapan Pique'nın olmayışı Arsenal'e avantaj olabilir.Pek tabi maç sonunda '2-0 bizim sonumuz olurdu ordan getirip 2-2 sonlandırmak iyi bir sonuç' diyen ve muhtemelen ayağının penaltıyı kullanırken sakatlandığını kırık dahi olabileceğini ekleyen Fabregas'ın herşeye rağmen sözlerinden umut taşıdıkları anlaşılıyordu.Ben 0-0 ken de 0-2'ken de 2-2 bitince de aynı şeyi söyledim: 'Barcelona Nou Camp'da en az 3'lük yapar Arsenal'i '

Bu arada Messi'nin girdiği pozisyonlara rağmen adından en az söz edilen maçlarından birine bukadar zaman sonra ilk kez denk geliyorum.
Gecenin diğer maçında İnter Sevilla'yı eleyerek 2.turların sürpriz sonucunu yapan Cska Moskova'yı ağırladı.Çoğunluğun Chelsea'yi eledikten sonra İnter'in farklı kazanmasını belki de daha ilk maçtan turu garantilemesini beklediği maçta İnter Barcelona'nın ilk yarıda olduğu gibi çok sayıda bulduğu pozisyonları gole çevirmekte zorlandı ve Milito'nun golüyle maçı 1-0 kazandı.

İnter'in acilen Stankovic'ten kurtulması lazım.Bu takımın ofansif orta saha oyuncusu eksikliği var.Sahaya 3 forvetle çıktılar dün gece.Pandev-Milito-Eto'o.Eto'o sanırsınız ki bir 10 numara orta sahadan yada kanata açılarak aldığı toplarla kendisi ilerleyerek bişeyler yapmaya çalışıyor.Abartısız 10 pozisyonun 7-8 tanesini bu şekilde harcadı.Stankovic için artık 'bitik' sıfatını gönül rahatlığıyla kullanabilirim.İnter'in izlediğim son 4-5 maçında da saçma sapan pas hataları,hantallığı ile izlerken gına getiren bi adam olmuş artık.Mourinho nasıl tahammül ediyor anlamıyorum.

Cska doğru düzgün pozisyona bile giremedi.Bir iki tane altıpasa yapılan orta var İnter defansının çıkardığı bir de 3-4 adet '3 kale daha olsa girmezdi' tarzında şutları var.İkinci maçta İnter muhtemelen yine kazanarak turu atlayacaktır ancak Cska'yı küçümsemişler sanki.

2 yorum:

Diego dedi ki...

arsenal i bu kadar hafife alma bence. ben sene basindan beri onlari hem ligde hem kupa da sansli goruyorum.
ama kesin olan birsey var, Bendtner yerine daha etkili bir forvete ihtiyaclari var.

MuL€ dedi ki...

yok zaten hafife almıyorum bakma 3lük olur dediğime şu maçta yenmelerini bekliyo hatta istiyodum da.Ama 2-0 dan sonra 2-2ye gelmelerine rağmen ilk yarıda resmen kendi sahalarına tutsak kaldılar..O oyunu görünce İspanya'da çok da farklı olabilceklerini sanmıyorum sadece..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...