Cuma, Nisan 2

Haftasonu öngörüleri

Bu aralar kendime kazandıramasam da etrafımdakilerin kazanmasına vesile oluyorum ki sevindirici bişey benim adıma.Daha 1 hafta önce benim gazımla bahis işine atılan iki arkadaş girdikleri parayı bugün itibariyle 10 a katlamayı başarmış durumdalar.Dünya üzerinde 1 haftada paranızı 10 a katlayabileceğiniz başka bir yatırım aracı varmı bilmiyorum ancak bu işten ne istediğinizi bilerek oynadığınız ve nefsinize hakim olabildiğiniz takdirde dönemsel! olarak para kazanmanız mümkün.Dönemsel diyorum çünkü şansın da yanınızda olması gerekiyor,bazen kendi şansınızı kendiniz yaratsanız da akıl almaz şeyler oluyor.

Neyse velhasıl 3 haftadır Çarşamba,Perşembe akşamları haftasonu programlarına gözatıp düşündüğüm ve arkadaşlara söylediğim tahminlerin çoğunlukla tutması üzerine bu akşam bunu kağıda dökmek istedim.Geçen 2 haftada özellikle 'şunu da söylemiştik oldu be,vay be şunu da düşünmüştük oynasaymışız' dediğimiz çok maç oldu.O yüzden yine aynı şeyi dememiş olmamak için ilk bakışta aklıma gelenleri buraya yazıyorum.Cumartesi günü yine daha bi güvendiğim maçları buradan paylaşırım muhtemelen.

*Maçların sıralaması tarih ve saatlere göre;

Braga-Guimares>>1
Sporting Lisbon-Rio Ave>>1
West Brom-Leicester>>>over 2.5

Amkar-Sibir>>>under 2.5
Anzhi-Alania>>>under 2.5
İ.B.B-Denizli>>>02
Manchester United-Chelsea>>>02
Arsenal-Wolwerhampton>>>under 2.5
Portsmouth-Blackburn>>>02
Genoa-Livorno>>>1
Dortmund-Werder Bremen>>>over 2.5
Burnley-Manchester City>>>2
Frankfurt-Leverkusen>>>2
Stutgart-Mönchengladbach>>>over2.5
Anderlecht-Club Brugge>>>1
Rennes-Lyon>>>under 2.5
Montpellier-Monaco>>>1
Porto-Maritimo>>>over 2.5
Sevilla-Tenerıfe>>>over 2.5
Alkmaar-Utrecht>>>1
Venlo-Twente>>>2

Saturn-Rubin>>>under 2.5
Birmingham-Liverpool>>under 2.5
Fenerbahçe-Kayseri>>under 2.5,1
Marsılya-Lens>>1
Auxerre-PSG>>1
Santander-Real Madrid>>2
Atletico Madrid-Deportıvo>>02
Naval-Benfica>>2
Sivas-Galatasaray>>>2

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...