Cuma, Nisan 23

Bu aralar..



*Yok.Yani öyle ben kimim,noldum falan gibi içsel hesaplaşmalarım yok,bunalım falan da yapmadım.Fotoyu beğendim sadece.

*Aza tamah etmeyen çoğu sittin sene bulamaz.Valla da bulamaz billa da bulamaz.

*Vizeler geldi.Biz mi onlara giriyoruz onlar mı bize bilmiyorum orasını da hayattan soğuttu resmen ne adam gibi yemek yiyebiliyoruz,ne uyuyabiliyoruz tüm bunlar yorgunluğa ve adam gibi beslenememeden de kaynaklı bağışıklık zayıflığından mı ne haltsa feci şekilde yorgunluk,burun akıntısı,öksürük olarak geri döndü.

*Derbiden sonra blogu boşlamış olmamın sebebi budur.He bide Cumhuriyet'in temellerinin atıldığı Sivas'ımızda ne işse önce 2 gün tüm şehirde olmak üzere internet kesintisi yaşandı,bakımmış adı.Sonrasında da bu akşam elektrik kesintisine binaen şehir karanlık bi haldeydi.

*Sivas'da da iyi birşeyler oluyor havası verilmek üzere geçen hafta Cem Adrian bu hafta Gripin konserleri düzenleniyor ama gelin görün ki şehrin elektriği yok,neti kesiliyor,insanı kimse kusura bakmasın ama hala ayı.Polisi bile nereye gidiyorsun kardeşim alooo!! diye bağırıyor.Tek bir caddesi var bu şehrin ve o caddede de elektriklerin kesilmesinden dolayı trafik ışıkları yanmadığından,trafik akışını sağlasın diye konulan 2 polisten biri kuyrukları minimum 100 metreden öteye tutamazken vatandaşa aloooo!! diye bağırabiliyor.Öyle bir şehir işte.Takılıyoruz biz de buralarda.

*Havanın 4-5 gündür de Şubat-Mart'tan farksız olmasından söz etmiyim.3 gün önce okul çıkışı yağan kardan,sel götüren yağmurlardan,evin içinde bile donduran soğuklardan falan.Gerek yok yani.

*Vizeler bitsin gezi yapıyoruz,10 numara olacak.Nereye mi? İstanbul tabi ki :)

*Şu fotoğrafı,şampiyonluk olur da(sanmıyorum şu dakikadan sonra) kaçarsa,bu maç en can acıtanı,en unutulmazı olur diyebilceğimiz Bursa maçında çekmiştim.Maçın yazısında koymamıştım,paylaşmak istiyodum burda yer veriyim dedim.

*Özledim lan.Bu şehirde 1 aydan fazla kalmak zulümden başka birşey değil.En azından bana öyle.Evimi,sevdiğimi,şehrimi özledim lan.Gittiğim mekanları,Saracoğlu'na gitmeyi hepsini.Ama dur bakalım bu özlemin sona ereceği haftasonu Trabzon maçına gideceğim inşallah.Sonrasında da caddede kutlamak nasip olur inşallah!

*Okadar boktan bi yer ki,uykusuz bile yok.Yok önceden geliyodu en azından artık gelmiyor bile.

*Tek güzel yanı sabaha kadar açık fırınları var ve katmerleri güzel yapıyorlar.

*23 Nisan.Ufakken ne anlamlıydı dimi.İlkokuldayken mesela.Bazıları için değil işte.Siirt'te 7 tane ilkokul çağındaki kız çocuğu önlerine sıfat koymaya kalksam bu yazdıklarım kadar şey bulabileceğimiz sözde erkek! 10larca herif tarafından tecavüze uğradı 23 Nisan arefesinde.Böyle bir ülkede yaşıyoruz işte.E ne duruyoruz çocuk bayramı dimi kutlayın hadi.İktidar sana diyorum muhalefet sen anla önce bu pislikleri temizleyin!En azından tahammül edilir olsun şu yaşadığımız topraklar.

*Midem bulandı resmen.Bazen ciddi ciddi keşke bu ülkede doğmasaydım diyorum.Diyorum çünkü cahilliğin bukadar dizboyu olduğu bi yerde yaşamak istemiyorum!Ne futbol ne sanat umrumda lan şu olup bitenlere bak!

*Bu aralar durum böyle işte.Vizeler sürdükçe ve bana şu anda yazacağım onlarca şeyi unutturan başta öksürük,bu kırıklık hali var oldukça buralara uğramak zor olacak.

*Kib.Öptm.Bye.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...