Cumartesi, Mayıs 22

Colin Kazım Richards dönmeli mi?

''Touluse'da herkes 25 yaşın altında,oyuncuları takımda tutmayı başarırlarsa 2-3 yıl içinde çok güçlü bir takım olacaklar.Ama atmosfer Türkiye'nin yanından bile geçmez.Türkiye'yi,İstanbul'u Fenerbahçe taraftarını çok özledim.Fenerbahçe'de kalmak istiyorum.Şampiyonluğun kaçmasına çok üzüldüm,şampiyon olsalardı ben de kendimi şampiyon olmuş gibi hissedecektim.Ben de o takımın bir parçasıyım''

Colin Kazım Richards milli takım kampında kendisiyle Ntvspor'un yaptığı röportajda yukarıda yazılanları söylemiş.Bulundukları kulüpten bir nevi ''adam olsun,akıllansın'' diyerekten sürgün edilen pek çok oyuncudan biri Kazım.Tamam şımarıktı,laubaliydi ama fiziği ve tekniği ile kalitesini gösterdiği çok maç oldu.Çalım atabilmesi ve delici kanat oyuncusu diye tabir edilecek şekilde hem süratli hem de dayanıklı olması tüm o şımarıklığına rağmen kendisine kızgın oluşlarımın bir pozisyon sonrası sesimi yükseltmemle kalmasıyla sonuçlanıyordu.

Onun ve Roberto Carlos'un ayrılmasından sonra Topuz'un açık şekilde bir kanat oyuncusu olmayışı ve kendisinden açık oyuncusu yaratılmaya çalışılan Santos'un asıl mevkisi beke dönmesi,Uğur Boral'ın sakatlanmasıyla takım kanatsız kalmış,devre arasından sonraki 8-10 hafta sıkıntı çekmişti.Sonra Topuz ve Özer bir nebze de olsa uyum sağlamaya çalıştılar da toparlanır gibi oldu kanatlar.

Ben yönetimin yerinde olsam sağ kanata Kazım'dan daha yetenekli bir yabancı(yerlisinin var olduğuna inanmıyorum) almayacaklarsa,onun takıma dönmesi taraftarıyım.Benim gibi düşünen pek çok renkdaşın olduğuna da eminim.Touluse'da geçirdiği şu 4-5 ay onun bazı şeyleri daha iyi anlamasını sağlamıştır diye düşünüyorum ve eğer geri gelirse daha iyi performans sergileyeceğine inanıyorum.

7 yorum:

aysberg dedi ki...

dönmesinden yanayım. en azından alternatif olur. akıllanmışa benziyor biraz. ki akıllandıysa zaten ilk 11'in değişilmez ismi olur :)

MuL€ dedi ki...

aynen.ben de senin de saydıklarına inanıyorum,inanmak istiyorum daha doğrusu.

B. dedi ki...

kesinlikle hayır!

MuL€ dedi ki...

niye be giallo? var mı memlekette onun kadar yetenekli sağ açık?hem de türk pasaportlu..tamam laubali oluşuna eyvallah bazen bende küfrediyorum ama akıllanmıştır diye umuyoruz

B. dedi ki...

:)
çok lakayıt be hocam
akıllandığını sanmıyorum ben 3-5 ayda
ayrıca gittiği gibi çamur atmaya başlamıştı,şimdi de süt dökmüş kedi misali kıvrılıyor
Fenerbahçe formasına yakışmıyor bana göre.

MuL€ dedi ki...

haklısın.hem burda olduğu zamanlardaki hali hem Fransa'da en basitinden formaya Kazım yazdırmaması falan.karşı gelemem.Gelcekse de umarım hayırlısı olur takım için.

B. dedi ki...

tabii ki hayırlısı olsun,ama hayırsız bir şahsiyetten de pek hayır geleceğini sanmıyorum :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...