Çarşamba, Mayıs 5

Trabzonspor:3-Fenerbahçe:1


Herşeyden önce Trabzonspor'u kutluyorum..Maçı okulda olduğumdan izleyemedim radyodan dinlediğim kadarıyla maçın başından sonuna kadar daha fazla isteyen kısacası hakeden taraf oldular.

Alex'in;yine bu ligde onun dışında o golü atabilecek 2-3 oyuncudan başkası olmadığını belli edercesine attığı gol dışında Fenerbahçe'nin Deivid'le yarım pozisyonu dışında atağı yok desek yanlış olmaz.

Şüphesiz haftasonu Ankaragücü maçının, ligdeki konumun hatta hatta Aziz Yıldırım'ın şampiyonluk sözlerinin de epey etkisi var.Nolursa olsun bu uzun süreli hasretin dindiğini görmek istiyordu tüm taraftar.Alamadık sağlık olsun.Kupayı almış olsaydık iki şeye sevinirdim,kupayı bukadar uzun süre sonra aldığımız yılın blogun ilk senesine denk gelcek olması ve kupanın kazanıldığını gören genç kuşaktan biri olmam adına sevinirdim.Kaybettik,çok da üzülmedim zira şampiyonluk,hele hele direk rakibimiz Bursaspor harici kulüpler de bize düşman tavırlar takınıyorken 10 kat daha önemli.

Ha şu da var,Ankaragücü maçında da bu şekilde yumuşak,umursamaz,etkisiz oynayan bir Fenerbahçe olursa sahada,o maçtan sonra her bir Fenerbahçe taraftarının hem takıma hem de bugün Emre'yi oyundan almak gibi, Emre'yi bile şaşırtan bir harekette bulunan Daum'a her türlü lafı etme hakkı olur,olacaktır.

Postu kapatırken Trabzonspor'u tekrar kutluyorum,maçtan hemen sonra tebrik bildirisi yayınlayan Beşiktaş'ın el şeyiyle gerdeğe girer halleriyle baş başa bırakıyorum siz ziyaretçileri.


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...