Salı, Nisan 6

Hangi mandıradan aldılar sizi?

100 yıldan fazla olmuş Fenerbahçe-Galatasaray rekabeti varolalı.Hoş son 10 yılda iş boyut değiştirdi.Birbirine düşman iki ekibin savaşı gibi,iki zıt cephe gibi birşeye dönüştü.

İyi güzel Türkcell çok Süper Ligimizde ikimizden birinin yaptığı puan kaybına sevinelim.Hadi dalga geçmesine de varım.Ama anlamıyor musunuz lan? Edirne'den sonra kimse Fenerbahçe,Galatasaray,Beşiktaş bakmıyor.Türk takımı diyorlar.Türkiye'den diyorlar.Türklerle dalga geçerken 'ehehe nası koydu ama Liverpool Beşiktaş'a demiyorlar,nası koyduk ama Türklere diyorlar'.

Fenerbahçe Acıbadem Avrupa'da finale çıkmış,finalde 2-0 dan 2-2 yi yakalamış 3.5 atıyor kimisi,aman kazanmasın takım diye.Hasta mısınız bilader?Maç sonu nası koydular ama diye mesajlar geliyor Fenerbahçe taraftarlarının telefonuna.Uefa'yı aldınız 10 sene oldu,hala dinliyoruz Avrupa'nın kralı olduk laflarını..Sabrediyoruz ama dimi.Beşiktaş gitti 8 yedi hiç mi üzülmediniz? O zaman da 9 olsun 10 olsun falan mı diyordunuz? İnönü'de Fenerbahçe'nin 3 yediği maçtan önce 8jk yazacak kadar zekası olan Kazım kadar bile aklınız yok demek ki..

Bugün Sivas'ta şampiyonluk umutlarını tüketti Galatasaray.Yukarıdaki fotoda Atletico Madrid maçında yapılan koreografiyi görüyoruz.Ben ve pek çok Fenerbahçe taraftarı o tarz bi şovu yapanların hakkını teslim eder.Etti de ben gözlerimle gördüm.Keza Lille maçında Fenerbahçe tribünlerinde Grup CK ve Vamos Bien gruplarının yaptığı şovu pek çok Galatasaraylı arkadaşımın takdir etmesi gibi.

Peki bu akşam Sivas maçından sonra forumlarda dönen ''Bursa'ya gol atan Galatasaraylı o. çocuğudur! Volkan'ın popo stopunu unutup oynayan futbolcu adam değildir!'' muhabbeti nedir? Yada haftaya Diyarbakır'a da yenilelim Sivas küme düşsün muhabbeti? Böyle gerizekalıların yaptıklarını elbette tüm taraftarın üzerine atmamak lazım ama nerde varsa böyle aptal herifler,bunları temizlemek stadda tribünden sahaya bişeyler atan,oyuncusunu ıslıklayan,küfür eden taraftarını uyaran ve uyarması gereken her akıllı taraftarın boynunun borcudur.


Galatsaray Bursa'ya yatsa nolacak?10 sene Uefa'nız konuşuldu,öyle bir durumda 100 sene sizin yatmanız konuşulmaz mı,hiç mi beyniniz yok sizin?Nerden geldiniz ki,hangi mandıradan aldılar sizi bilemedim?Yuh be!



(Forum kısmı haberinin kaynağı:benfenerbahçeliyim)

2 yorum:

GiesmrailS dedi ki...

zamaninda da ts ile ayni durumunuz olmustu ve ben bir taraftar olarak ts ye yenilmeyi kalbimden gecirmistim,
besiktas ilede bole bir sona yaklastiginizi hatirliyorum,
trabzonu yenmistik belki sende hatirlarsin gokdeniz hatta mac sonrasinda bize sitem anlaminda bu isin seneside var demisti
ne yazikki besiktas macinin sonucunu hatirlayamadim

bak sevgili kardesim basit bir taraftar olarak bende bursa nin sampiyon olmasini istiyorum.
(istemek diyorum ustune basa basa)

hatta avrupaya gidememe pahasina kupa almanizida istemiyorum.

yinede size basarilar,

ama emin ol sampiyon olursan buna tesaduf demicem, sadece susup yeni sezonun gelmesini beklicem

selamlar

MuL€ dedi ki...

benim senin gibi taraftara diyecek sözüm yok zaten..bursanın şampiyonluğu istemen,kendi tuttuğun takım olamayacakken çok doğal tıpkı kupa almamızı istememen gibi..sonunda başarılar demen ve şampiyon olursanız tesaduf demıcem susup onumuzdekı seneyo beklıcem sözünü de takdir ediyorum..

benim sözüm de senin ve diğer galatasaraylıların içinde olan o istekleri ''bursa maçında gol atan futbolcu o.çocuğudur'' şeklinde dile getirebilenlerde..bunların mantığını bunların zihniyetini çözemiyorum ben..ya iste,iste de içinde yaşa be kardeşim dile getirceksende insan gibi,senin gibi dile getirsinler..Yoksa çoğu fenerbahçeli de aynı durumda aynı zıt hisleri taşır içinde..Neyse uzatmaya gerek yok benim lafımın kimlere olduğu anlaşılmıştır sanırım artık..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...