Perşembe, Aralık 24

Şöyledir,Böyledir..



*Yeni şeklimiz nası?Ben beğendim hacı;beğenmediysen çok da bişeyi değiştirmez hani ;)

*İlk 'bu aralar' postu çok değil 8 gün evvel olmuş.Ee bikaç gündür boşladık burayı hem malzeme de birikti yazayım dedim;malumatımı peşi sıra aklıma geldiği gibi sıralıyorum,yayınladıktan sonra da kesin unuttuğum bişey oluyo buna da kıl oluyorum.

*Aklıma geldiği gibi sıralıyorum çünkü not falan almıyorum,aslında bloga yazılabilecek türden şeyleri ufaktan bikenara çizittirsem şuraya iki katı malzeme çıkar,bi huzur dolu otobüs yolculuğu vardı onun mesela yarısını laptopa,diğer yarısını da şarj bitince telefona taslak olarak not almıştım.

*Şunu itiraf etmeliyim ki aç ve uykusuz yazmak işkence ama şimdi yazmassam geceye kalır onuda yayınlamak yarına kalır so;

*bugün azönce şahit olduklarımdan başlıyım,yav kardeşim bir memlekette tüm noterler mi asık suratlı olur,hepsi mi mıy mıy konuşur derdiniz ne aga?nediyr sizyin derdinyizzz?? Devletim sağolsun varolsun 21 senede ilk defa bana karşılıksız destek olmak istemiş,şu aralar çoğu üniversitelinin notere gitme sebebini edinmiş şekilde gittim,hayır daha evvel de gittim hepsi böyle.Bir taahhütname veriyolar,şurayı imzala diyo anlıyorum peki ya sonra sölediği ''şuraya da hımınım! yaz'' nedir? Efendim diyorum karşılığında bu kez ınım! diye cevap alıyorum 2.kez sormaya tereddüt edip 7-8 saniye duraklamanın ardından hıı okudum yaz diyooo diye jeton düşüyo ve yazıyorum.Bi tek noter çalışanları da değil sanki tüm devlet memurları böyle.Hepsi sanki işinden bimemnun,mutsuz..Eee noldu?hani ya götünü devlete dayadın mı rahattın? Nerde yardımsever,ilgili bir memur vardır o eli öpülecek,başüstünde taşıncak insandır arkadaş!

*Noter amca,teyzeler iyi;hemde allahıma iyiler he..Bir kağıda basılan iki damga bir imza hooop 40 lira.Allah bereket versin aga,noter olmak var bu devirde onu bilir onu sölerim her notere işim düştüğünde,

*Bugün bişeyleri tasdik eden sadece noter değildi,defalarca konuşulan bi konuyu kendim tasdik ettim,1.5senelik Sivas döneminin şu geldiğim noktasında buranın soğuğuna alıştığımı kesinlikle söylüyorum,sabahın dokuzbuçuğunda(9:30 a.m.) hava 2 derece ve ben kendimi İstanbul'un güneşli ancak 10-12 derecelik hafiften ısıran havasını yaşıyormuş gibi hissediyorum Annem sözüm sana,babane,amca siz anlayın:üşümüyorum alışkınım deyince kabul edin yahu.

*Bi Polo var Sivasta.Sahibini arkadaş arasında takdir ettik,burdan da ediyorum,azönce eve girerken Haloların kapının önündeydi,bilader güzel şekil yapmış arabaya,öğrenci bi kardeşimiz sanırsam modifiye doğan görmekten sıkılan gözlerimize iyi geliyor onu görmek,

*Hikmet Karaman İngiltere'de antrenörlük yapabilir her an,''Başarılı olacağıma inanıyorum'' demiş,sağlam cesaret işi,helal olsun diyorum.

*Vizeler bitti ne rahatladık behh,en son bizim bitti sanırım burdan öğrenci işlerini ve bölümü eseflen kınıyorum,finallere 2hafta kala vize mi biter arkadaş? Final gibi vize olduk lan! ayıp!

*Emeğin karşılığını vermeyen asistanlarımızın da ellerinden öpüyorum,başta Mert'in olmak üzere ben dahil bir çok kardeşimizin 70-80 lik kağıtlarına 40-50 verdiniz,bi tarafınızdan çıkar elbet rahat olun siz,

*O değil bizdeki de ne hırsmış,ne istekmiş arkadaş,son vize Salı,sınavdan sonra akşam 11-12 halısaha ayarladık,pek te güzel,çekişmeli oldu be,benim de içinde olduğum Halo,Neco,Onat,Musti,Ahmet,Aykut'tan oluşan takım 'ismi lazım değiller'i yendi.

*O değil fena hamlamışız,vücudumdaki bilumum kasların ağrısını hissediyorum,öksürürken karın kaslarım ağrıyo aga 2 gündür ona rağmen hırsımızı alamadık demek cumartesi rövanş müsabakası!

*Dün akşam da 2kişilik takımlarla pes gecesi yaptık.Hoş şanssızlıklar Onat'la idare ettiğim takımı buldu paso ama zevkliydi.Ahmetcan o son golü hatırlatır gözlerinden öperim kardeşim ;)

*Peki 2saat uykuyla sabahın köründe kalkıp kirayı vermeye gittiğin evsahibi öğretmen kişisinin okuluna gidince o gün adamın boş günü olduğunu öğrenmek? Yarın sabahın köründe gitmek zorunda kalmak cabası..

*Şu enformatik dersinde kodlar,algoritmalar,akış diyagramları bişeyler görüyoruz..Nerde kullanacaz aga bunları ya? Autocad var bilmem ne var buna ne hacet diyoduk ki dün gece şu gördüğünüz görünümü elde ederken bizzat kendim kaç on küsür tane satır yazdım,hayret ettim ve Onat'la vizeye çalışmamız hem vizede işe yaradı hem şu kodlarda onu anladım(Oh Thank God).

*Akşam özetini izleyebildim sadece,Özer döktürmüş,umut veriyo bu çocuk bana,devre arasında iki takviye sonra gelsin Liverpool maçları!Ne Lille'i olum?

*Arkadaşlar sözüm şu yazıyı okuyup hala edinmeyenlere,aga bir gmail hesabı açın,bi adres alın kendinize,bak valla hayat gmaille güzel,reader bilem var blogları rahatçana takip edebiliyosun..Hem bana yorum yaparken adsız yerine orda google hesabınla yaz da bilelim kimsin necisin niyetin nedir gardaş?[Blogumu izliyosan da izleyicilere katılıveğğ bi zahmet ;) ]

*İnsanoğlu tuhaf lan..Valla çok tuhaf..Yok daha bişey demicem..Tuhaf sadece..

*Acı olan şu ki tüm naletliklerine rağmen burda olmaya alışmışım eve gidince yadırgıyorum.

*Hala okulu uzatmadım bu arada..Sevindirici..

*Geçen hafta Disko Kralını izlemeyen çok şeyler kaçırdı.Şöyle ki: ''45 yaş üstü gelmesin,dökülen insan gelmesin yani bööle dinamik geeelsinn,çok esmer olmasın,çok da beyaz olmasın şöle çukulata tenli,kumral olsun..Kaşlı,gözlü,döşü kıllı,karizmatik! hala izlemeyen varsa şurdan buyur..

*Ekşisözlük yazar kişisi olmak ne zormuş bilader bu gidişle 8-10 ay daha var benim..An itibariyle 33247.sıradayım iyi mi?

*Testere 6 ya gittik geçen.Sağlam film,senaryo belki de içlerinde en iyisi gidin derim.Vavien'i ve Avatar'ı merak ediyorum,Yahşi Batı'yla birlikte nasipse yılbaşı haftası içinde hatun kişisiyle gidip göreceğiz efem,

*Bide edvırd bitti ceykıb çıktı başımıza bitsin artık!

*O benim İstanbulspor vardı hani,2.lige çıktık aga,namağlup lider,tam gaz devam..(Kupada Beşiktaş'ı elemek de cabası)

*Ajax gece gece oha dedirtti adama,yuh bilader 5 at 6 at hadi 8at! ama o ne ya? Rakib şeref sayısını atmış ama aferin

*Geçen gün Leo Franco uefa'daki eşleşme için 'favori Atletico Madrid' dedi,kıyamet koptu.Lille kalecisi Michael Landreu;Fenerden çekiniyoruz dedi.Niye Fransa'da 'Landreu'dan Lille taraftarını şok edecek açıklamalar!' diye başlıklar atılmıyo gazetelere? Ne zaman akıllancaksın Türk spor basını?Hadi artık aga ömrümüz geçti!

*Büyüdükçe,küçüklüğünü hatırlar,özler oluyosun ya..İçinde bi hüzün oluyo belki anlık..Ne fena dimi..Sabah gittiğim bi ilkokuldu ve nöbetçi kardeşim beni öğretmenler odasına kadar çıkardı.Bana ziyaretçi defterini imzalatırken şuraya bi imza abi,yolu gösterirken gel abi demesi..Olum fena oldum..Liseyi özledim ya..Yaşlılık kötü..Valla kötü..

*Fenerin şu oynamayan haliyle bile lig,kupa,uefa'da lider olması ilginç dimi?

*Arabamı özledim,İstanbul'u özledim,kimse alınmasın ama hayat böyle;ufakken kalmaya gideyim diye can attığım akrabalarımı şimdi özlemiyorum,rahmetli hep derdi:Evlenince ziyaretimize de gelmezsin sen..Okadar da değil saygı var illa ki olcak her daim ama durum böyle aga..Hatunu özledim ki sorma,kahvaltı,sinema,gez-toz-gül-eğlen 4 güne 4 haftayı sığdırmaks,yakındır..Gecikmiş kutlamalar var yapılcak,ciciler falan..şşşt süpriz mi ne!

*Sömestr'da kedi alıyorum abicim.Scottish fold,British shorthair veyahut Persian tercihim,Allahım sen elimi yüzüme bulaştırma yareppim,bismillah süphaneke dinimiz amin!

*Şebo'nun albümü dinledim,şarkılar birbirine benziyor gibi geliyor evet ama bikaç kez dinleyince öle olmadığını anlıyosun,benim favoriler Eski,Benim Adım Orman,Merhaba,Yalnız,Ateşe Yakın...

its dı fıtbıl dets dı fıtbıl(alakasız ama bunu yazasım vardı ne zamandır kusurakalma)..Dicem odur ki bu aralar bizde durum bu..Abi bi de allah rızası için hasta olanlar öksürürken ağzını kapatsın(sözüm kapamayan bencil öküzlere),bir de insanlar ter kokmasın lütfen,duşa girmeye üşenmeyin aga(bu da koktuğunu fark etmeyen,ettiği halde yıkanmaya üşenen,bize farkettiren leş insanoğullarına) Hath selametle!

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...