Pazartesi, Aralık 7

İĞNEYİ KENDİNE ÇUVALDIZI BAŞKASINA!

Ne demiş Riijkaard maçtan sonra : Hakeme değil kendimize bakmalıyız.

Ne yapmış Galatasaray son haftalarda? O birilerinin başkan olduğu takım Fenerbahçe Beşiktaş'a yenilmiş Galatasaray gel al demiş GS napmış Manisa ile bu stadda aynı skorla berabere kalmış,sonraki hafta nolmuş? Kasımpaşa'ya yenilmiş içerde Fener hadi demiş bak geçen sefer almadın bu sefer kaçırma bu fırsatı..GS napmış..Olmaz ayıp olur demiş,hem bak Bursa iyi oynuyo onlar yensin bu hafta da demiş..Bu hafta nolmuş? ES-ES'e eksik kadrosu olmasına rağmen 3 puanı vermiş..Ben sonra ne demişim? Fener kaybetti GS bu kez de kaybeder mi hiç sanmıyorum..GS napmış 1-1..

El insaf derler adama..Sevgili Mustafa Sarp Premier Lig'e bakıp utanıyomuş.Utanmazsan ayıp zaten.Utanmazsan ayıp..Hangi ligde şu an lider olan bir takımın ilk 4 için çekişen ve senin de deplasmanında puansız döndüğün,bugün kim yenerse ligin lideri olacağı bir maçın bileti 1tl olabiliyor? Kayseri-Bursa maçından bahsediyorum.Biletleri yalnız 1 liraydı bugün.Kazanan lider olcaktı.Kayseri oldu.

Ben maçı izlemedim radyodan dinledim 30.dakikadan itibaren.80.dakikaya kadar Büyükşehir'in doğru dürüst atağı yok.Sen o dakikaya kadar neden skoru arttırmıyorsun?Nerdesin o dakikaya kadar?Ey Riijkard 75-80 den sonra tempoyu kaybedince takım Elano'yu çıkarıp Ayhan'ı alıyosun,ondan önce de forvetini çıkarıp Keita'yı alıyosun..Forvetsiz,o bikaç hafta önce bahsettiğim total futbol zımbırtısı mı adı herneyse ona dönüyorsun.Takımını kendi elinle geriye çekiyorsun işte.Büyükşehir takımı tahrik ediyorsun buyur gel oyna sahamda diye.

Sen ey parmağını uzatan taraftar..3haftadır kaybettiğin puanlara yanmadın,80.dakikaya kadar kalene gelmekten aciz büyükşehir takımına 2.golü atamadığına sövmedin,forvetini çıkarıp takımını geride tutan hocana söylenmedin de hangi kafayla herşeyi hakeme yıkıyosun?
Büyükşehir takımının ilk puan çalışı değil büyüklerden.Daha etkili oldukları maçları olmuştu karambol bi pozisyonla attılar golü,ona sözüm yok ama aldılar puanı tebrikler.


Mustafa Sarp utanıyormuş.Bende utanıyorum.Güya büyüklerimiz dediğimiz takımların yönetimlerinin,teknik kadrolarının acizliğinden.Yapmacıklığından.

Denizli iyi giden takıma çomak sokuyor gidiyo Bobo'yu yedek soyundurup sezon başından beri formsuz Yusuf-Nobre-Nihat la başlıyo maça,Daum desen ayrı hikaye dün bahsetmiştik.Aziz Yıldırım çıkıyor istifa ediyo bu hakemlerle olmazmış,Federasyon aklını başına alcakmış bilmem ne.Ama dönüp bakmıyor yaptığı rezil transferlere.Şu takımın Appiah'tan bu yana elle tutulur yabancı transferi var mı?Lugano..başka? Santos,Guiza,Baroni,Kezman vs vs daha sayalım mı? Niye önce bunları sorgulamıyosun başkan?Neden ya kardeş biz hata yaptık bunlarda demiyosun?

Herkes suçu başkasında arasın ne güzel memleket ya.Utanıyorum kardeşim.Bu ligdeki futboldan,yöneticilerden,taraftarının şiddetinden herşeyden utanıyorum!!







Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...