Cumartesi, Aralık 5

NBA'DE BAYAN OYUNCU!

Evet yanlış okumadınız..Nba başkanı David Stern CNN muhabirinin sorusuna verdiği yanıtta bunun önümüzdeki 10 yıllık süreç sonunda gerçekleşme ihtimalinin oldukça yüksek olduğunu söylüyor.

Bu açıklamanın yankılarının ardından yorumlar arka arkaya gelmeye başladı Nba'de.Boston koçu Doc Rivers,Nets menejeri Kiki Wandewehge,Nets başkanı Rod Thorn eğer doğru oyuncu seçilir ve eğer seçilen oyuncu kenarda oturmaktansa oynarsa bunun basketbolseverleri heyecanlandıracak ve oyuna olan ilgiyi arttıracak bir şey olacağı şeklinde ortak görüşte bulundular.

Nba'de etliye sütlüye pek karışmayan oyunları şut atmaktan ibaret bir dolu oyuncu varken ve WNBA'in gelişimiyle birlikte özellikle guard mevkiindeki çabukluk,şut,pas gibi yeteneklerle dolu bir çok yıldız oyuncu olması neden olmasın dedirtiyor cidden?
İlla ki kadınların erkek işine ne işi var sakatlanırlar yaralanırlar gibi klişe deyişleri kullananlar illa ki olacaktır.Şu yaşadığımız dünyada her alanda bir sürü gelişmeler oluyor.Böyle bişeyi 10-15 sene sonra görmek ömrümüz eğer yeterse pek de şaşırtmaz beni..

2 yorum:

BATUHAN dedi ki...

öyle bişey olursa zencisever bayan nba oyuncuları maçta çok faula maruz kalırlar. bir çok kuralın değişmesi gerekir heralde

MuL€ dedi ki...

ya zaten kurallar fiziksel mücadeleyi azaltıyo git gide..zencisever wnba oyuncuları sahada da severlerse nolur bilemicem tabi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...