Çarşamba, Aralık 30

Mutlu Yıllar!!

Henüz 1.5 ay oldu blog işine gireli.Sınavlardı,bayramdı mümkün olduğunca yakaladığım şeyleri paylaşmaya çalıştım.Sözlükte;insanların henüz başladıkları bloglarına heveslerinin kaçması sonucu verdikleri kısa! araların daha sonra bloglarının ayda bir hatırladıkları yerler haline gelmesine izin verdiklerini çok okudum.Henüz daha yolun başındayım,yaptığım işe burun kıvıranlar olsa da ben severek yapıyorum,onların pis pis sırıtışları beni daha çok teşvik ediyo açıkçası,gün içinde her zaman ziyaret edenlerden farklı olarak 5-10 kişiyi görmek,başka insanlarla fikirlerimi,kendi gördüklerimi paylaştığımı bilmek mutlu ediyo beni.

1ay aradan sonra tekrar evimdeyim.Hayatımda değer verdiğim 3 şeyle buluştuğum yer;İstanbul'umdayım.Vize sonrası-final öncesi hem özlem giderme hem moral depolama hem de yeniyıla güzel bi şekilde girme çabalarıyla geçecek 4-5 günlük bi ara veriyorum...Bu süre içerisinde kısa sürelerde de olsa nete girip takipte olacağım ama blogda paylaşımda bulunmak pek olası değil sanki benim için.

Şimdiden herkesin yeni yılını kutlarım ve öncelikle sağlık dolu bi yıl diliyorum bu blogu ziyaret eden etmeyen herkese.Bide bu sene Allah rızası için şu Taxim'de taciz olayları olmasın lütfen.Haftaya Sivas'ta kaldığımız yerden devam.Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...