Cuma, Aralık 11

Bu hafta büyükler 4te 4 yapar mı?


Bu sezon cuma günü oynadığı ikinci maçında deplasmanda Antalya'yı 3-2 mağlup ederek ilk galibiyetini aldı Galatasaray.İlk maç 27 Kasım'da Bayram'ın ilk günü deplasmanda alınan 1-0'lık Bursa mağlubiyetiydi o maç hakkında da bişeyler karalamıştım.Bugün maçı izlemedim ancak Antalya'nın 3 topunun direkten dönmesi Gs için bugün şanslı bi günmüş dedirtiyor bana,oyun için bişey demeyeceğim ancak Elano'nun futbolunu merak ediyorum aslında keza lig sonuna gelinirken gol atması belki kaybettiği özgüvenini kazanması açısından ve devreye moralli girmesi açısından faydalı olabilir.

Benim bu akşam maçtan sonra kafamda şöyle bi teori oluştu.Bu sezon Trabzon'u da dahil edersek 4 büyük takımın da kazandığı bi hafta olmadı şu ana kadar.2.haftada Trabzon evinde kurt hoca Ziya Doğan'a 3 puanı vermesi haricinde BJK,GS ve FB 3 puanı alırken 12.haftada da yine Trabzon Beşiktaş'a 3 puanı verirken 3 büyükler galip gelmişti.Ancak dediğim gibi hiçbir hafta bu 4 takım da aynı hafta içinde galip gelemedi.Ben bu hafta bunun olacağına inanıyorum.GS yine söylüyorum izlemediğim maçta şansın yardımıyla kazandı,Trabzon Şenol Güneş'le çıkışına devam edecektir bence yine Fenerbahçe ikinci kez seyircisiz oynayacağı maçta Hikmet Karaman'la yaşadığı sıkıntılarla gündeme gelen Ankaragücü karşısında bir kez daha aynı şeyin yaşanmasına izin vermeyecektir diyorum son olarak da Beşiktaş'ın belki de bu 4lü'nün en zor sayılabilcek maçında Manisa deplasmanında 1-0 gibi bi skorla da olsa galip gelerek bu tezimi doğrulayacağı görüşündeyim.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...