Pazar, Aralık 27

Sporcular da frikik verir


Andre Moritz Aralık Four Four Two'da verdiği röportajda ülkemizde karşılaştığı ilk farklılıkların birinden şöyle bahsediyordu: ''Kasımpaşa ile ilk çıktığım antrenmandan sonra soyunma odasında üstümdekileri çıkardım,arkadaşlarla sohbet ederek duş almaya gidiyordum ve herkes bi taraflara kaçışmaya başladı,bana bakan gözlerini kapatarak 'ne bu halin!' diye çığlık atıyordu.O sırada malzemecimiz elinde havluyla koşup bana sarıldı.Çok şaşırdım,Brezilya'da tüm takım çıplak şekilde duşa girerdik,üstelik kabin falan da olmazdı,burdaysa çıplak gezmek ayıpmış.''

Gelelim asıl postun konusuna.Nba'de gazeteciler foto makineleri ve kameralarla soyunma odasına girebiliyorlar sıklıkla ve tabi sporcuların mahrem görüntülerini çekmemeye dikkat ediyorlar.Tabi bu bazen kameranın çekim açısına göre pek te kolay olmayabiliyor.Aşağıdaki videoda Oklahama Thunders maçından sonra Derek Fisher'la röportaj yapılırken sağ tarafta Shannon Brown'ın frikiği kameralardan kaçmıyor.


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...