Perşembe, Mart 25

Tebrikler Vamos Bien!


Fenerbahçe tribünlerinin sarı-lacivert renklere aşık tüm fertlerini,gruplarını kardeş olarak gören,her zaman eşitlikten ve adaletten yana olan,haksızlığa daima isyan eden,özgür ve demokrat olduğu kadar çevreye duyarlı ve emektar olan grubu Vamos Bien özünde barındırdığı çevreye duyarlılık ve emektar özelliğini bir kez daha gösterdi ve ben şuan hatırlamıyorum ama Türkiye'de belki de ilk kez bir taraftar grubu olarak köy okullarına yardım kampanyası düzenledi.

Muş,Van ve Ordu'da ki toplam 5 okulda okuyan 1700 öğrenciye giyecek ve kırtasiye yardımlarını sağlayıp sonrasında kendi elleriyle teslim etmek gibi büyük özveri ve çaba isteyen bir işin altına imza attılar.Kampanyanın fotoğraflarını grubun facebook sayfasından görmeniz mümkün.Çok zor bi iş olduğu kesin ancak kendilerinin de basın açıklamasında ifade ettiği gibi o çocukların yüzlerindeki gülümsemeyi görmek tüm bu emeğin ve yorgunluğun unutulmasına neden olmuştur diye tahmin ediyorum.

Grubun kampanya ile ilgili basın açıklaması da şu şekilde: ''


Vamos Bien grubu olarak düzenlediğimiz Yoksulluğumuz Kardeştir Bizim-KöyOkullarına Yardım Kampanyası'nı başarıyla sonuçlandırdık.Kasım ayından berisürdürdüğümüz hazırlık aşamasını tamamladıktan sonra 28 Şubat günü yolaçıkarak, 1 Mart günü Muş-Sungu-M.Akif Ersoy İ.Ö.O., 2 Mart günüVan-Çaldıran-Yukarı Sağmalı Köyü İ.Ö.O...., 3 Mart günüVan-Çaldıran-Toprakseven Köyü İ.Ö.O., 4 Mart günü Ordu-Kabataş-Alankentİ.Ö.O. ve 5 Mart günü de Ordu-Ünye-Pelitliyatak-Çalca İ.Ö.O.'na eşyalarınıteslim ettik.Gittiğimiz 5 okulda yaklaşık 1700 öğrenci öğrenimgörüyordu.Vamos Bien olarak bu okullardaki ihtiyaç sahibi öğrencikardeşlerimize ihtiyaçları olan bot, mont,kazak,kırtasiye malzemesi vb.eşyaları temin ederek kendilerine ulaştırdık.Gittiğimiz okullarda eşyalarıöğrenci kardeşlerimize teslim ederken tanık olduğumuz öğrencikardeşlerimizin mutluluğu bizim için en büyük teşekkür oldu.Kampanyamızakatkıda bulunan herkese Vamos Bien grubu olarak teşekkür ederiz.''


Saracoğlu'nda ki Lille maçında yaptıkları tribün şovunun hazırlığını postun sonunda izleyebileceğiniz grubun bu kampanyasına destek olan ve direk organizasyonun içinde yer alan herkesin eline koluna sağlık.Teşekkürler Vamos Bien!


Fenerbahçe - Lille maçı pankart organizasyonu

2 yorum:

ahmt dedi ki...

Sakın yanlış anlaşılma olmasın vamos bienle deplasmanlarda olsun ,kadıköyde olsun (A-B blok telekom) her zaman omuz omuzayızdır ve herkes tarafından sevilen bir grubumuzdur fakat köy okulları için yapılan yardım kampanyalarında yanlışın var sadece benim bildiğim batmanda bir okulu komple restore edilmişti (linkini bulamadım ama olduğunu biliyorum) ve linki bulduğum bir kitap organizsasyonu (http://www.gencfb.org/Haber_anlamli-organizasyon_2579hb.html)
Dediğim gibi sakın ama sakın yanlış bir anlaşılma olmasın burada sadece fenerbahçe tribün gruplarının sadece taraftar grubu değilde sosyal bir grup olduğunu göstermek istedim :)

MuL€ dedi ki...

valla ben facebook sayfasında paylaştıklarıvideo ve fotolardan ayrıca orda yazıkları açıklamalara istinaden paylaştım haeri burada..fotolarda da ciden mont ayakkabı kırtasiye eşyaları vs görünüyor..link de postun içinde..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...