Pazar, Mart 21

-Oğlum Guiza nasıl atabilir öyle golü ya?!



Akşam yemeğine davetli olarak gittiğimiz arkadaşların evinde Ustream sağolsun maçı 90 dakika kesintisiz izleme fırsatı da bulduk.(Bu satırlardan ev sahibi arkadaşlara da selam olsun)

Maçın zorlu geçmesini bekliyordum açıkçası.Hafta içinde federasyonun derbi öncesinde geçen hafta Ankaragücü maçında Samiyen'de tribünlerde uçan adamın hikayesini 'münferit' kılıfına uydurup para cezası ile geçiştirmesiyle ilgili haberlere ne yazık ki denk gelemedik yazılı yada görsel medyada.Bloglardan seslerini çıkaran kardeşlerimiz olmuştu bunlardan birtanesinin postunun altına(hangisi olduğunu unuttum şuan affeylesin) bu olaylara takılmanın artık bişey kazandıramayacağıyla başlayan bizim yönetimin yaptığı hataların da takımın gidişatında etken rol oynadığını ifade eden bir yorum yazmıştım.Dibine de eklemiştim.Bundan sonraki haftalarda her hafta umutlanıp bir sonraki hafta hayalkırıklığına uğrama riskim bukadar fazlayken beklentileri yüksek tutmamanın en mantıklı şey olacağını dile getirmiştim.Velhasıl bugün ligin beğendiğim takımlarından birine karşı puan kaybedilmesi beni çok şaşırtmazdı.Jose Couceiro da çok beğendiğim ve takdir ettiğim bi hoca bunu da eklemeliyim.

Mehmet Topuz'un kanatta yer aldığında belki kanat hücumlarında olmasa da mücadelesiyle en azından vasatın altına düşmediğini ancak Özer'in sola geçtiği anda sahada varlığıyla yokluğunun bir olduğunu pek çok kez yazdım.Andre Santos içerde oynamaya baya ısındı her maç daha bi istekli gibi geliyor bana.Deniz taraftarların tepkisinden korkuyor dedi Melih Gümüşbıçak'tı sanırsam.Haklı.Tedirginm oynuyor resmen.Emre'yi okadar övdük ama haftaya derbi varken yaptığı hareket akıl alır gibi değil cidden.Hoca verse kırmızıyı kim ne diyebilirdi?Dürüst olalım.

Derken 'ilk yarıda gol atamazsak ikinci yarı Antep kontrayla gelir yine bize hüsran var deriz' nidaları yükseliyorken,Guiza'nın;Henry'nin Arsenal yıllarını hatırlatırcasına plasesini ağzımız açık izledik.Ağzımızdan çıkan kelimeler 'müthiş,muazzam,harika!' falan olmalıydı ama okadar alışmışız ki saç baş yolduruşlarına yukarda saydıklarım bizim ağzımızdan çıkanlara göre pek bi kibar kalıyordu.Guiza'ya bu gol derbi öncesinde ki bu bir hafta boyunca pozitif olarak yansıyacaktır ve diliyorum haftaya bunun etkilerini sahada görürüz.

Maçın analizini falan yapmanın bi anlamı yok.Varsa sahada bir taktiğe bağlı oynayan Gaziantepti.Onların ne yapıp yapmadıkları konuşulabilir o anlamda.

Fenerbahçe'nin şu durum içine umrunda olan tek şey bu akşam galip gelip yarın Trabzon'dan gelecek güzel haberleri beklemek olmalıydı.Kendilerine düşen payı yaptılar.Gerisini onlar düşünsün.

{Maçtan sonraki Real Madrid-Gijon maçında 5 dakikada 3 gol olması,Madrid'in 0-1 dan geri gelişini izleyişimiz bile içimizdeki Beşiktaşlı arkadaşın ağzından başlıktaki sözlerin çıkmasına mani olamıyordu}

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...