Pazartesi, Mart 29

O attığın şişe bumerang olup seni vurursa!



Sabah Lig tv'de maçın tekrarı vardı azönce.İkinci yarıya denk geldim.Bişey dikkatimi çekti.Dün akşam maç yazısında da bahsetmiştim Alex'e su şişesini atan o taraftara nasıl tepki verildi acaba diye sormuştum.Ntvspor'da da Tayfun Bayındır taraftarlar bi hayli tepki gösterdi falan diyordu azönce.Ben göremedim açıkçası.

Neyse dikkatimi çeken şu ki.Dakika 68 de atılıyor bu su şişesi.Alex'in yerde kalması sonucu 2 dakika kadar oyun duruyor.Sonrasında Baros oyuna giriyor.Hemen 1 posizyon sonra top Selçuk'a geliyor ve Fenerbahçe'nin galibiyet golü geliyor.Ne alakası var diyebilirsiniz,çok alakası var şöyle ki; oyunun durduğu süre içinde soğuması Galatasaray takımı adına bariz şekilde dezavantaj yaratmış.Oyuna dönüldükten sonraki ikinci pozisyonda Selçuk topu aldığında ona en yakın isim Elano 20 metre uzaktan izliyor kendisini.

Dolayısıyla 'sulu derbi'den sonra dahi akıllanmadığını gördüğümüz o kesim Galatasaray taraftarı kendi yaptıkları saçmalığın kendi sonlarını getirdiğini farketmiştir sanırım artık.

2 yorum:

Corpse dedi ki...

Ee alıştırdı TFF ne yapsan Türkiye'de ceza almıyorsun.. Her şey serbest.. Onlar da ellerinden gelen her türlü şeyi yapıyorlar..

MuL€ dedi ki...

yapsınlar baksana bölesi daha iyi sonra bitaraflarına kaçıyo işte :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...