Perşembe, Şubat 18

Lille:2-Fenerbahçe:1 {14 milyon € luk odun!}

Bir takımın forveti böyle maçlarda kendisini gösterir.2-3 kez pozisyon ya bulursun ya bulmazsın onlardan birini de değerlendirmek senin işindir zaten.Yerinde Semih yada Gökhan Ünal olsa,adım gibi eminim o 2 ye 1 pozisyonda ölümüne vururdu kaleye.Senin işin gol atmak Alex zaten asist yapıyo sana sen niye bidaha ona asist yapmaya uğraşıyorsun!

Fenerbahçe'nin defansı kötü Lille mahveder diyenlere de sesleniyorum 2 golün hangisinde bir diziliş hatası var? Hangisinde komple defansa suç atılabilcek bir durum var? Uğursuzluk falan değil abi bu her Avrupa maçında bir takım böyle saçma goller yemek zorunda mı? Chelsea'yle içerde oynarsın saçma sapan Deivid'in ayağına çarpar gol yersin maça yenik başlarsın,Sevilla ile deplasmanda oynarsın herif 30 metreden vurur kalecin uyur aşırtmadan yersin yenik başlarsın.Şimdi aklıma gelmiyor ama bu sadece Fenerbahçe için de geçerli değil milli takım için de diğer takımlar için de geçerli.

2-1 bitmesine sevinmeli mi üzülmeli mi bilmiyorum.Adamların 3,4 yapmadığına seviniyorum bir yandan,ve o kötü denen defansın bence bir ara bastıran Lille ataklarını karşılayışını hatırlayıp seviniyorum bir de aklıma yukarda gösterdiğim 'odun' nickli ayakta durma özürlünün topa bastığı,karşısındaki kaleye vurmayıpta saçmaladığı pozisyonları hatırlayıp bu adamı aldığımız güne nalet olsun diyorum!

Deniz'in 2.goldeki asistine,yada Volkan'ın bitmek bilmeyen saçmalıklarına diyecek söz bulamıyorum.Aslında var ama zaten şu postu kısa kesip yarın yazmayı planlıyordum fakat sabredemiyorum sinirden yazmaktan alamıyorum kendimi yukardaki agresif tavrım ondan dolayıdır.

Lille Saracoğlu'nda Fransa'da olduğu kadar etkili olamaycak bunu biliyorum.Evet hızlılar burda da hızlı olacaklar ama bu saçma sapan bireysel hatalar yapılmazsa sabırlı,paslı oyundan bezmelerinin muhtemel olduğuna ve bugün golü yedikten sonra yaptıkları gibi agresifleşceklerini
tahmin ediyorum.

2-1 den sonra onlarda kaptırdığımız toplar haricinde pek riske girmek istemediler.Tecrübesizlikleri yüzünden 3 ü 4 ü bulamadılar aslında Fenerbahçe'nin kaptırdığı toplarda.Biz de beceriksizliğimiz yüzünden 2 yi bulamadık.Maç 1-1 ken o pozisyon gol olsa üstünlük bizde olsa saldıran Lille'e karşı çok daha farklı olabilirdi durum.

Rövanş maçı için skor avantajlıdır bu yadsınamaz bi gerçek.Ancak ikinci maçta da Lugano sakatlığından yeni dönmüşken tekrar sakatlandığı ve büyük ihtimal şimdi en az bi 3-4 hafta olmayacağı için yine defansta muhtemel bir kronik bireysel hata durumu söz konusu olmaması adına duacı olmaktan başka yapcak bişey yok.Çok mu zordu Ediz Bahtiyaroğlu'nu alıp getirmek?Edu'yu göndermesini bildiniz düşünmediniz mi biri sakatlanırsa naparız?Önder bu takımda neden affedildi? Göbekte eksik olursa oynasın diye değil mi?

Lille'in orta sahayı hızlı geçtiği besbelliyken ve ligin ikinci yarısının başlarında Carlos'un ayrılmasından sonra Wederson-Santos sanki daha faydalı olur gibi gözlemiyle ifade ettiğim sol kanattan gelmeye çalıştı Fenerbahçe.Sağdan eli ayağı düzgün Gökhan'ın ikinci yarıda bi ortası ve bikaç çıkışı daha geldi aklıma onun dışında Özer'in etkisizliği bariz ortadaydı.Lille henüz 60.dakika civarı Cabaye'yi oyuna alırken Daum takıntılı olduğu şekilde 70leri bekledi.Mehmet Topuz gibi daha mücadeleci daha sert oynayabilen bi oyuncu en doğru tercih ama beklemek anlamsızdı.Keza Guiza-Semih kesinlikle Guiza'nın bu güçsüz,verimsiz hali ortadayken düşünülmeli ve gerçekleştirilmeliydi.

Bu adamdan bize bi hayır gelmeyeceği artık bariz,Lyon,Marsilya ilgileniyormuş güya fransız gazetelerine göre,hiç denk gelmedim öyle bi habere bu aralar gerçi,kaç istiyosanız 2-3 altına verin gitsin kurtulalım bundan bukadar taraftarın eziyet çektiği,sinirlerinin harap olduğu yetti.Semih oynasın,Gökhan oynasın yine kaçırsınlar gam yemem ama bu adam aldığı parayı ha-ket-mi-yor!

Sonuç olarak 2-1 evet fena bi skor değil ama 2.maç ta sıkıntılı geçecek,umarım yine maçın başında saçma sapan bi golle geri falan düşmeyiz.Sabırlı şekilde kendi oyunumu oynarsak golü bulacağımıza inanıyorum.



2 yorum:

Rosso Relativo dedi ki...

beni bugune kadar hicbir futbolcu ekran basinda boylesi delirtememisti... Yazıklar olsun bu adama... Defetmiyolar sunu hala...

MuL€ dedi ki...

o değil yönetim nası tahammül eder cidden inanılır gibi değil...bikaç maç gol atmasa da yedek kalsa artık bir maç gol atsa 10 maçlık kredi sağlıyo kendine..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...