Çarşamba, Şubat 17

Şampiyonlar Ligi'nde Salı akşamının ardından

Milan:2-ManU:3
Kırmızı formayı girdiği dönemlerde bu mavi-beyaz 3.renk formaları var mıydı ManU'nun bilmiyorum ama Beckham'ın Ferguson önderliğinde ManU'yu karşısında uzun süre sonra yeniden görmesinin sonucu yüzünden anlaşılıyor..Baksanıza elmacık kemikleri çıkmış yanaklar göçmüş suratı solmuş adamın 10 yıl yaşlanmış gibi duruyor yahu!

Şaka maka dün akşam Ferguson'ın sözlerini başlık alarak kısaca değinmiştim maça.ManU benim küçüklüğümden beri sevdiğim takımdır,hele Ruud Van Nistelrooy'lu Forlan'lı zamanları..Favorimdiler tur için.Yenmelerini beklemiyordum belki ama bence turu bitirdiler dün akşam.Ferguson'un Kaka'nın olmayışından dolayı mutluluğuna karşılık Ronaldo yok Rooney'e kaldı takım demiştim.Rooney iki tane yazdı,inanılmaz bi form gerçekten bu adam,insan değil tank falan olsa gerek..Bi insan daha nekadar taşıyabilir tek başına bu takımı?

Karşıda da Pato-Ronaldinho var dedik.Pato eller belde Rooney showu izlerken,daha çok ekmek yemen lazm yegen dedirtiyordu izleyenlere.

Öte yandan Ronaldinho hala formda olduğunu ve takımın 3-4 haftalık bi düşüşe geçtiği İnter derbisi öncesi partiler verdiği iddialarına maçın henüz başında attığı golle cevap veriyordu.Ferguson Kaka yok diye sevinirken az kaldı maç boyu Milan o fırsatları harcamasa Ronaldinho da nerden çıktı ya! diyecekti.
Lyon:1-R.Madrid:0
Lyon yine yaptı yapacağını.Bu sene istikrarsızlar,kötüler diyordu herkes.Son Lens maçında 13 pozisyonları vardı evet ama Lens'in de 11 karşılığı vardı.Şansa kazandılar biraz izleme fırsatı da bulmuştum,Lens de atabilirdi.Bu akşam hakkatten bu ligin gediklisi olduklarını bir kez daha gösterdiler.

Maçta dikkatimi çeken iki şey oldu.İlk yarı sonunda istatistiklere baktığımda Lyon'un 11 şutu vardı(1 i kaleyi tutmuş olsa da),buna karşılık Madrid'in yalnız 1 şutu vardı oda yanılmıyorsam 25 metreden Granero'nun bi vuruşuymuş.

Lyon'un golünde Makoun topa öyle bir vurmuş,top öyle bir falso almış ki Casillas hiçbir şey yapamazmış zaten.Dikaktimi çeken de şu: Makoun topa vururken sanki topu sol köşeye göndermek istiyormuş gibi vurmuş ancak o vurcağı sırada top sağa doğru dönerek açıldığı için ayağının önü topu keserek iteklemiş gibi görünüyordu ağır çekimde.Gerçekten sağ köşeyi hefedleyerek vurmuş olsa top kalenin sağından çok farklı olarak auta gidermiş gibime geldi.Bu maçta Madrid'e güvenen çok sayıda bahisçi vardı.Bende Madrid'in galibiyet alabileceğine inanıyordum aslında hatta dün Stereo Cippola'da denk geldiğim çağrıya uyup katıldığım Uefa Fantasy Football'da Alonso,Ronaldo ve Albiol'e yer vermiştim kadroda.Yanıldık.Neyse ki Ronaldinho'yu almışız kadroyu ;)
Zaman zaman kar yağışının güzel görüntüler oluşturduğu maçtan bir kareyle postu kapatıyorum.Bu fotoda Ronaldo'nun topu tutuşu,hali tavrı bana,tavlada yenilince koltuk altınıza sokuştururlar ya onu hatırlattı.Al oynamasını öğren de gel!(Yok daha neler) demiş vermiş topu eline sanki...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...