Cumartesi, Şubat 13

Okay Karacan-[Taraflı yayın!]

Antu'nun giriş görseli..Galatasaray-Antalya maçında Okay Karacan'ın anlatımına tepkiler olmuştu.Galatasaray atak yaparken coşuyormuş da Antalya ataklarında ve gollerinde Yunan takımı gol atmış gibi sus pus olmuşmuş.Maçtan alıntılar yapıp tepkisini dile getirmiş Antu.

Okay Karacan'ı Ntv'nin ilk Premier Lig yayınlamaya başladığından beri maç anlatımlarında pek çok kez izledim.La liga,Bundesliga,Serie A'dan tonla maç anlatımını onun ağzından izledik.Güntekin Onay ve Murat Kosova ile yaptıkları özellikle Premier Lig muhabbetlerine doyum olmazdı.En azından ben doyamazdım ama pek çok kişinin bu fikri paylaştığını biliyorum.Ayrıca bu adamın twitter sayfasının mesaj kutusuna küfür yağdıran,maç sonrası facebook ve diğer sporla alaklı bazı forumlarda işte trt'nin şikayet sayfası,vurun kahpeye! tarzı anlayışla isyanlar çıkaran zihniyet Okay Karacan'ın BEŞİKTAŞ taraftarı olduğunu bilmiyor olsa gerek.Galatasaray çoğunlukla atak yapan taraftı ve doğal olarak çoğunlukla onların ataklarında sesler yükseliyordu.

Ayıptır yahu.İlker Yasin anlatsa daha mı iyi?Yada oyuncunun kafasından sekip 10 cm mesafedeki eline gelen topa evet görüldüğü gibi net bir penaltı! tarzı yorumlar yapan koltuğa zamkla yapışmış kalkmayan Levent Özçelik gibi adamlar mı? Onu da geçtim Ömer Üründül'ün televizyonun sesini kısmama neden olan bizim göremeyipte yalnız kendi görebildiği o engin görüşleriyle süslediği yorumlarına tepki gösterilse artık daha hayırlı bi iş yapılmış olurdu.Ayıptır günahtır ya adam onca küfüre rağmen twitter'da gayet sakin bir şekilde lütfen küfür etmeyin! diye serzenişte bulundu ve çok meraklısı değilim davet ettiler anlattım dedi.Ntv maç anlatımlarında her zaman bir numaraydı benim için,Premier Lig Fox TV'de yayınlanmaya başladığında herkes nasıl tepki göstermişti hatırlamıyormusunuz?Her insanın kötü günleri olabilir.Hataları olmuş olabilir.Üstelik Okay Karacan Ntv'den ayrıldı ayrılalı maç anlatmadı sanırım,doğal olarak uzun süre ara verdikten sonra bazı hatalar olabilirdi.Bukadar tepki,isyan hemde böyle saygılı efendi bi adama ayıptır yazıktır çirkindir!

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...