Pazar, Şubat 14

Manisa:2-Fenerbahçe:2



Manisadan çekiniyordum aslında.Bursadaki rezil futbol,oyuncuların o isteksiz,takatsız halleri,Manisa'nın Reha Kapsal geldikten sonra toparlanmış olması zor bir deplasman olcakmış hissi uyandırıyordu bundan hem Bursa hem Diyarbakır maçları sonrasında bahsetmiştim.

Sevgililerin günüydü bugün güya.365 günün hergünü sevgililer için özeldir bu tarihin bi adı var diye farklı hissiyatlara bulunmak gibi gereksiz hareketlere gerek yoktu,bizde bulunmadık zaten ;) Tophaneydi yine adres,keyifli de misafirlerimiz vardı ikisi de Galatasaraylı olsalar da eğlenceli bi akşamdı.Diyeceğim o ki yola çıkarken sevgililer günü nedeniyle trafikten şikayet ediyordu herkes ancak ben ne otoban ne Aksaray Taksim civarlarında trafik göremedim aksine ortalama pazar günlerine göre daha tenha gibi geldi bana.

Çok istekli hızlı başladı Fenerbahçe maça.Beklediğimden hızlılardı gol geliyorum diye bağırıyordu açıkçası 13 te geldi sanırım Baroni'nin golü,o dakkaya kadar da ben en az bi 13 kere hatunun kulağına atacaklar şimdi istekli takım deyip durdum.

Hastalık bu aslında.Son 4-5 yılda deplasmanlarda özellikle 1-0 öne geçince o golü bulana kadar olan baskı golden sonra yerini bi sakinliğe rölantiye bırakıyo.Halbuki gücün var skoru 2 ye çıkarıp Lille maçını da düşünerek daha sakin bi oyun oynayabilir hem de o golle rakibini mental olarak erkenden mat etmiş olursun.Yok ama ne hikmetse.

Ona rağmen kötü değildi takım.Israrla maç sırasında da söyledim şimdi maçtan sonra da aynı şeyi düşünüyorum takım kötü oynamadı.Esat Dergi abimizin ''Kötü de oynamıyorsun,puan kaybı yaşıyorsun.Enteresan'',''Nasıl başarıyorlar inanamıyorum.Cidden Fenerbahçe'nin Manisaspor'a puan kaptırması,Manisaspor'u yenmekten daha zor bi iş,beceri istiyor.'' sözlerine katılmamak mümkün değil.Maç başlıyor golü atıyoruz diyorum ki vay be oyuncular hırs yapmış demek ki Bursaspor maçındaki oyunun o maça özgü olduğunu göstermek istemişler diyorum,böyle oynarlarsa Lille kimmiş Liverpool korksun diyorum.Golden sonraki bir,iki pozisyon gol olmayınca Manisaspor maç boyu yerde yatarak beni sinir eden İsaac'in 40 sefer vursa bidaha oraya atamayacağı şekilde direğin dibine gönderdiği kafası ile golü buldu.Devreye girerken bulunan gol takımın direncini arttırdı tabi.Golde Lugano'nun eksikliği temel sebep aslında.Orta yapılıyor İsaac bomboş arkasındaki Deniz'di sanırsam.Bilica'yla aralarındaki uyumsuzluğun sonucu ilk doğru düzgün pozisyonlarında golü buldular.

Ben bu satırları yazarken Radyospordaki sunuculardan biri Manisaspor kötü oynadığı için Fenerbahçe iyi oynuyor gibi gözüktü gibi saçma bi laf etti.Kimse kusura bakmasın ama özellikle ikinci yarı sürekli kapanan geride bekleyip kontra arayan bi takımın oyununu iyi yada kötü diye yorumlamak saçmalık olur.Manisa iki pas yapıp kanatlara mı indi,ortadan verkaçla delmeye mi çalıştı naptı?Tüm pozisyonları kontra değil mi?

İkinci golün de en büyük sebebi Emre'nin oyundan alınması.Daum'un maç sonunda dediği gibi pozisyonları buldu Fenerbahçe ama soğukkanlı olamadı son vuruşlarda,Gökhan atacak dedim,ısrarla al bu adam atacak golü maçı alacak dedim.Daum Gökhan'ı aldı evet ama sonrasında Emre'yi çıkarması zaten maçın ikinci yarısının tamamını rakip sahada oynayan ve dolayısıyla kontra yemeye meyilli olan takımı,bu kontraları karşılayacak iki adamdan birinden mahrum bırakmaktı.Emre çıktıktan sonra zaten gelen kontraların birinde İsaac 2.golü attı.

Santos'u çözemiyorum cidden.Adam 60-70'ten sonra oyundan feci halde düşüyor ya.Top sürerken ayağından açıyor,ayakları dolanıyor,bi omuzla yerde kalıyor olcak gibi değil.Bukadar kuvvetsiz bi adam mı bu? Mehmet Topuz'u beğendim yine.Teknik yok,sırf sert şut çeksin,sert girsin mücadele etsin başka bi yaptığı yok,Kayseri'de ki krallık devri bitti diyenlere inat sürekli kendini geliştirmeye çabalıyor,çalışıyor.

Gökhan Ünal golü attı atmasına ama Diyarbakır maçındaki gibi 1 puanı son dakikalarda kurtardı Fenerbahçe.Gökhan'ın golü galibiyeti getiren gol olsaydı kendisi adına itici bi güç olacaktı ilerisi için şüphesiz ama yinede takımına 1 puanı getiren isim olması,golcü adam dediğin doğru zamanda doğru yerde olur hesabı Wederson'ın ortasında olması gereken yerdeydi ve golü yaptı.Fırsat buldukça bu gollerini atacaktır göreceksiniz.

Felaket tellallığı yapmaya gerek yok.Kaybedilen çok bişey yok.Olayı derbiler çözecek belli.Zira bitanesi haftaya İnönü'de ve bana göre Galatasaray'ın işi zor.Kimse Beşiktaş'ın bu nanemolla hallerini hafife almasın.Derbilerde nasıl farklı olduklarını biliyoruz.Bugün kaybedilen liderlik,ilk golü getiren istek olduğu sürece ha bide Lugano'nun dönüşüyle kısa sürede geri gelebilir.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

7 dakka uzatmamı olur kardeş oğuz sarvansız hakem komitesi istiyoruz (oğuz aslan)

Adsız dedi ki...

sinir bozukluğu başka bişey değil..2.yarı fener çok düştü oyundan !

MuL€ dedi ki...

az bile uzatma verdi..sen maçı izlemedin galiba :D 2.yarı fener oyundan falan düşmedi manisa maç başında kafa kafaya oynamayı düşündü ama baskıyı görünce oynayamadı..sonra golü bulunca üstüne yatıp beraberlik bizim olsun ileride isaac var denizle bilica uyumsuz,onu kaçırıp gol bulursak ne ala dediler..ikinci yarı komple manisa sahasında oynandı..Santos oyundan düştü..Emre de yoruldu bi yerden sonra kabul ama takım olarak oyundan düşme diye bişey kabul edemem..Kaçan pozisyonlardan sonra Manisanın direnci artarken Fenerbahçe mental olarak sıkıntı yaptı..olay bu..(Adsız kardeşim;lütfen demişim isim belirt demişim,hatırlatırım..Teşekkürler)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...