Çarşamba, Ocak 13

Fenerbahçe:3-Tokatspor:2


Evimde,hem de stada mesafeyi 5 dakikaya kadar kısaltan bi yoldan gidip şu maçı soğuk havaya rağmen yerinde izlemek isterdim.Başakşehir,İkitelli..Buralar İstanbul'un yüksek yerlerindendir ve Kuzey'de kalır.Taksim'de,Bakırköy'de arabayla giderken 10 derece gösteren gösterge,Başakşehire geldiğimde en az 2-3 derece düşüş gösterip bazen 5 derece gibi farklılıklar gösterebiliyordu.Zaten Atatürk Olimpiyat Stadı'nın yapısı da rüzgarı en iyi nasıl alır acaba? diye düşünülerek tasarlanmış mübarek.Battaniyeyle giden taraftara alışmıştık,Daum da üşümüş olacak ki sarınmış bi hayli...

Maçın çok da golü geçmesini beklemiyordum aslında.Ama Volkan Babacan'ın neredeyse klasikleşen hatalarından biriyle Tokatspor öne geçince işler değişti.Ardından önce Alex;güzel koşusunu gören Wederson'un asistini yemedi,sonra Mehmet'le öne geçti Fenerbahçe.

Takımın bu sene kalesinde göreceği gollerin büyük çoğunluğu böyle araya atılan toplardan olacak sanırım.Bir de şunu söylemek istiyorum.Kimse kusura bakmasın ama Bekir bu takımın oyuncusu değil.Gelmeden önce de aynı şeyi düşünüyordum hala aynı şeyi düşünüyorum.Anadolu'da parlamış her oyuncu büyük kulüplerde başarılı olamıyor malesef ve Bekir'de onlardan biri bence.

Değinmek istediğim diğer isim Selçuk.Adamın futboluna kekeme diyenler oldu,çok geri pas yapıyor,çok ağır oynuyor diyenler oldu.Kötü olunca herkes eleştiriyor ama güzel bir şeyler olunca da sırtını sıvazlamak lazım.Baroni'nin gelmesi ve Emre ile sürekli 11de yer alması yedek kulübesi yollarını açmıştı ona.Demek iyi çalışıyor ki sonradan da olsa son maçlarda Daum şans veriyor oda bulduğu şansları iyi değerlendiriyor bence,önceye göre daha istekli daha mücadeleci ve kaptığı toplar olsun pas tercihleri olsun gelişme var gibi göründü bana.

Bir gün bu blogda 'Ben demiştim' başlıklı bi post görürseniz hiç şaşırmayın hatta bana kalırsa bunun gerçekleşmesi çok yakın.Fabio Bilica'yı da içinde barındıran bir şekilde kaleci ve defans oyuncularının rakip hücum oyuncularına atmaya kalktıkları anlamsız çalımlardan bahsetmiştim Eskişehir maçında İvesa'nın Alex'e kaptırdığı top sonrası.Bugün yine o tarz 1-2 çalımı vardı,yine başarılıydı ama bir gün oda kaptıracak ve takımın canı acıyacak demedi demeyin.Bunun dışında Bilica çok sert mi oynuyor bana mı öyle geliyor.Agresiflik iyi güzel de her maç arkadan olsun önden olsun kasıtlı yapıyormuş görünümlü fauller yapıyor.Bugün yine kaşındı kaşındı üçüncüde hakem sarı kartı gösterdi.Yapma bilader takıma yazık.

Uğur Boral da bugün çabalayan isimlerdendi.Çok defa sol çizgiye kadar indi,çalımlar sonrası güzel ortalar da çıkardı.Özer yine her zamanki gibi çalışkan ve akıl dolu oyununu oynadı.

Guiza'nın attığı gol kalite kokuyordu.Topu aldıktan sonra sağına çekerek defans oyuncusunu ekarte etmesi ardından yaptığı gol vuruşu klastı.Gökhan Ünal'ın menejeri transferini yapmaya en yakın takımın Fenerbahçe olduğunu söylemiş Gökhan Ünal'ı beğenirim özellikle Kayseri'nin Uefa'da oynadığı maçlarda gerek uzaktan şutlarıyla gerek ceza alanı içindeki etkinliğiyle beğenirdim gelirse faydalı olabileceğine inanıyorum.2. Zafer Biryol olur diyenler yanılırlar bence.

Tokatspor taraftarı iyi güzel stada gelmişler,60.dakikada Trabzon'dan esinlenerek balonlarını da uçurdular ancak maç sonunda penaltı bekledikleri pozisyonda hakeme küfür ederek bütün sempatilerini yitirdiler.Takımını da tebrik etmek lazım son dakikaya kadar maçı bırakmadılar dünkü Bjk-Kasımpaşa maçından sonra bir zevkli maç daha izlemiş olduk.İlk golde Volkan'ın hatasından bahsettik ancak şutu çeken Arif'in başarısını da es geçmemeli.

Fenerbahçe bu galibiyetle gruptan çıkmayı garantiledi.Kupada 4.maçlar bu haftasonu oynanacak.


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...