Çarşamba, Ağustos 4

İstanbulspor ile FM2010'da 6.sezona girerken{1}


Aralık ayında başladığım İstanbulspor kariyerine okul döneminde pek vakit ayırmadım.FM böyle bişey zaten.En azından benim için.Zaman zaman heves edilen zaman zaman bile açıp 2 maç yapıp kapattığım bi meşgale.Yıllardır oynadığım bu oyun özellikle netsiz kaldığım yada bu şekil sezon aralarında maçların pek olmadığı dönemlerde bilgisayarı açma sebeplerimden olmuştu.

Dediğim gibi yaklaşık 8 ay önce başladığımda İstanbulspor'u kalkındırmak başlıklı bir post girmiştim.O postu girdiğimde şimdinin Bank Asya altında yer alan 1.lig olarak adlandırılan ozamanların 2.liginde sezon sonuna gelmiştim.Ve 3.olduğum halde postu girdikten kısa bir süre sonra oynadığım Bank Asya'ya yükselecek 3.takımı belirleyecek playofflarından bihaber olduğum yada unuttuğum için umutsuz bi yazı olmuş.

Halbuse posttan sonra oynadığım bu playoff maçlarında ilk turda Fethiyespor'u,yarı finalde Etimesgut Şekerspor ve finalde de Tavşanlı Linyitspor'u geçerek 1.lige yükselebildim.2.sezonumda ise 1.ligi de çekişmeli bir mücadele sonunda şampiyonlukla tamamlamanın yanısıra oynadığım 2 ön elemenin yanısıra gruplardan önceki son turda Beşiktaş'ı 2-1 le geçerek gruplara kaldım.Altay,Gençlerbirliği,Gaziantep ve Ordu'nun bulunduğu gruptan 2. olarak çıkan takım çeyrek final ilk maçında Galatasaray deplasmanından 2-3 mağlubiyetle dönmüştü ancak 2.maçta taraftarların mucize beklentilerine yanıt veren takım 2-1 lik galibiyetle 4200 kapasiteli Bahçelievler stadını bayram yerine çevirdiler :) Böyle bir başarının ardından bir hayal olan kupa için daha çok umutlanan taraftarlar ve yönetimi mutlu etmek kolay olmadı ancak yarı finalde Trabzonspor'u 1-1 ve 0-0 ile eledikten sonra Bursaspor ile 6.sezonuna geldiğim kariyerimin en zevkli maçlarından birini oynadım ve 4-3 kazanarak kupaya uzanan taraf oldum.

Süper ligde oynayacağım ilk sezonun ardından önceki iki yaz döneminde yaptığım(sırasıyla 8-13) transferlerin yanına yabancı oyuncu almam da mümkündü.Özellikle Süper Lige çıkana kadar ki 2 ve çıktığım ilk 2 sezonda Darryl Roberts'tan çok katkı aldım artık epey yaşlandı ve 2014 yılına geldiğim kariyerde Meksika'ya transfer olmak üzere kendisi.Jorge Pulido ve Walid Ashour ise aldığımda 20 yaşında olan iki genç oyuncuydu.İkisini de 5.sezonumda 4 ve 6.5 M€ gibi fiyatlara hem paraya ihtiyacım olduğu hemde yerlerine en azından idare edebilecek türk isimler bulduğum için sattım.Van Damme'yi tüm FM'ciler bilir.Hala sol bekimde üstelik şu 7.30 ortalama ile oynuyor ama 30 yaşına geldi ve daha büyük takıma gitmek istediğinden sıkıntı yaratıyor şimdilerde.Kayseriden tanıyacağınız Bilal Aziz halen zaman zaman kullandığım bi alternatifken Varynen yetenekleri kadar iş yapmadı ve sezon sonu göndermiştim.

İlk 2 sezonum bu şekilde geçti.Aslında bu postları gireceğimi bilseydim o sezonlarda aldığım screenshotları silmezdim.Okul zamanı oynamaya ara verince bir masaüstü temizliği sırasında o caps'leri de silmek gibi bir hata yapmıştım.Süper ligdeki ilk sezonumda yerlerde sürünürken takımın Uefa Kupası maçlarında gösterdiği ekstra performanslara ve sonraki sezonlarda gelişen olaylara bir sonraki postta kısa zaman sonra değinmek üzere..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...