Cumartesi, Ağustos 14

FK Pirmasens:1 Bayer Leverkusen:11

Denk gelmişsinizdir muhtemelen Almanya Kupa maçları oynandı bugün.Ben Ntvspor'da Diamond League izlerken alttan geçen skorlardan denk geldiğim kadarıyla takip edebildim.Bi ara goller ardı sıra gelince(58-60-62-64-65) açıp araştırdım FK Pirmasens takımını.1903 yılında kurulan kulüp Alman 3.ligi olan Regionalliga Süd'de mücadele ediyor.2006 yılında Almanya DFB kupası ilk turunda Werder Bremen'i penaltılarla eleme başarısını göstermişler ve 107 yıllık bu 3.lig ekibinin bile 10.000 kapasiteli stadı var.Bizim İzmir'den takım çıkmıyor deyip durduğumuz yıllar sonrası Ege'den Bucaspor Süper Lig'e yükseldi,onların da stad kapasitesi 6.200 civarında ki Süper Lig maçlarının oynanmasına izin verilip verilmeyeceği meçhul halen.

Ben bu yüzeysel araştırmayı yaparken Pirmasens şeref golünü attı.Maçın kaçıncı dakikada olduğunu bilmiyordum öyle bitti sanmıştım ki bir süre sonra 11-1 bittiğini görünce yuh demeden alamadım kendimi.Bu gavur milleti yakaladı mı affetmiyor vesselam.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...