Çarşamba, Mart 30

Hollanda:5 - Macaristan:3 Özeti /Kupon Şansı!

Dün akşam okula giderken yaptığım 2 kupon bahisle uğraşan bi insanın yılda 1 bilemediniz 2 kez başına gelebilecek şekilde tuttu.Türkiye'nin ilk yarıyı önde kapamasının ardından diğer kuponda handikabını beklerken Almanya da ilk yarıyı önde kapadı.Soldaki kuponun tutması artık devreyi 1-0 önde kapayan İspanya ve Hollanda'nın handikabına bakıyordu.

Diğer kupon ise 1-0 biten İsrail ve devreyi 11 sayıyla önde kapayan Maccabi'den sonra Gökhan Gönül'ün golü ve Volkan'ın kurtardığı penaltı ile gelen handikap sonrası Almanya üstüne bakıyordu.İşin enteresan tarafı ben kuponu yaparken arkadaşıma oğlum Avustralya kim Almanya yener handikap bile olur dememe rağmen iy1 ve üst tercih ettim.Hazırlık maçı olduğuna dikkat etmesem bundan huylanmasam ben de handikap yazacaktım.Ki o Avustralya 2.yarı maçı 1-2 çevirerek kazandı.

Hollanda ve İspanya 2.yarıda kendilerinden gol beklemem bir yana gol yiyerek başladılar.Hollanda 1-2 geri bile düştü.Bu iki maçın handikap yapmasından umudu kestim sağdaki kuponun tutmasıyla teselli bulurken twitterdan haykırışlarım sonuç verdi İspanya tarla gibi bir zeminde önce kendi kalesine bir golden 2'yi sonra 80 küsürlerde 3.golü buldu.Hollanda maçını ise ben anlatmıyım siz izleyin en iyisi.


3 yorum:

dr imperius dedi ki...

bahis şansın devam eder hep insallah kardeşim :d

Erdenay Guler dedi ki...

Hollanda ve İspanya maçlarını bu kadar heeyecanlı takip ettiğimi hatırlamıyorum..Bu bir ilk oldu..

MuL€ dedi ki...

amin müdürüm cümlemize :)

valla bende uzun zamandır böyle şanslı kupon tutturmamıştım zaten bayiden tek tük oynarım :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...