Salı, Mart 22

Nba Oyuncu Bahisleri #2

Dün gece yatmadan hemen önce yaptığım 3 kupon.Aslında 02.00 maçlarından önce bulduğum 6 bahse tekli oynayacaktım araştırırken çok sık yaşadığım gibi bahis yapmayı son ana bırakınca saat geldi ve bahisler onaylanmadı.Öyle olunca kalan 2 maç içinden yukarda görülen bahisleri seçip kupon yaptım.Hem de aslında hiç yapmadığım ve yapmamaya tövbe ettiğim bir şekilde.

Aynı bahse çok güveniyorum diye farklı kuponlarda yer vermek o bahis %99 tutacak olsa bile ve bunu bilseniz bile hatadır.Öyle bişey ki o %1lik ihtimal siz o bahsi farklı kuponlara koyduğunuz ve her kuponu ona bağladığınızda %30 falan oluyor ve yatırıyor sizi.Dün akşam bu hatayı bende yaptım ve baya büyük bi risk aldım aslında.Kasanın yarısıyla yaptığım kuponların 3üne de Reggie Evans 13 ribaund altı bahsini koydum.

Evans bi rotasyon oyuncusu Toronto'da.Ağır hantal bi adam.Sayı atmayan daha çok ribaund peşinde koşan cüssesiyle iş yapan bir oyuncu.20-25 dakika süreler alıyor.Denver Nuggets Carmelo Anthony ve Billups ayrıldığından beri biraz daha bi takım görüntüsü veriyor.Okadar ki maç başına yedikleri sayı ortalaması bir anda 6-7 sayı düştü.Ve pota altında Nene gibi iyi bir oyuncuları varken bu ribaund sayısına ulaşamayacağına inandım Evans'ın ve 9 ribaundda kaldı.

San Antonio'nun rakibi Golden State önceki akşam zorlu bi maç oynadı ve yorgun olmaları ile birlikte Spurs'un evinde Warriors'u genelde büyük farklarla geeçmiş olmasına güvenerek handikap aldım ve maçı 111-96 kazandılar.

Diğer iki oyuncu bahsi Dorell Wright ve Monta Ellis de aynı sebeplerden oldu.Yorgunluk ve Tony Parker ile Manu Ginobili'nin savunması ile karşılaşacak olmaları bu adamları durdurur diye düşündüm ki Dorell Wright'ın 22 sayı+rib bahsinden yattığımı hiç hatırlamıyorum.Güçlü takımlara karşı aşmakta gerçekten zorlanan bi oyuncu zaten toplam ortalaması 20-21 civarlarında.Dün akşam da normalde 25 sayı ortalama ile oynayan Monta Ellis'in 10 sayı 4 asist ile oynadığı ortamda daha çok atmasını bekliyodum ama yine 14 sayıda kaldı.6 ribaund almasını öngördüğüm en yüksek ribaund sayısıydı ki onu da almış ama yine de altta kaldı.

3 kuponun da gelmesi iyi oldu ancak bunu geçen oyuncu bahisleri yazısında belirttiğim gibi erkenden yapıp blogda yer vermemem benim eksim oldu.Bundan sonra oynasam da oynamasam da bahisleri erkenden çıkartıp blogda yer vermem gerek.Zira gece yatmadan twittera yazdığım ve sabah uyandığımda tuttuğunu gördüğüm bahislerden bana 'hiç bize söyleme zaten' diye dert yanan ziyaretçilerin de nasiplenmesi güzel olur.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...