Perşembe, Kasım 18

Mul€ Blog 1 Yaşında!!

18 Kasım.Tam 1 yıl önce bugünün erken saatlerinde yazmaya başlamıştım.Çoğu kimse futbol bloglarının Aceto Balsamico özentisi olduğundan,ondan sonra bu blogların türediğinden onu taklit ettiklerinden falan bahseder ben de bu düşüncelerin çoğuna karşıyımdır aslında.Tamam Aceto bu işin sancaktarı olmuş adamdır,saygımız sonsuzdur,kalemi vs takdire şayandır beğenerek severek okuruz ama ben bu blogu açana kadar 3-4 tane blogu 2-3 haftalık aralıklarla ziyaret edip bakan bir insandım.Onların arasında da Aceto yoktu.Ne yani ben Aceto'ya özenmedim deyip artislik mi yapıyosun olm diyenler olabilir hayır öle de demiyorum ama ben özenmedim hadi,özenenler varsa nolmuş aga bu fena bişey mi?Ozamanlarda 3-5 tane blog varmış şimdi 50-100 bin olmuşsa fena mı.50-100 bin tane farklı adamın farklı bakış açıları,farklı düşünceleri olabilir ve bunları okumak da bana ve ben gibi pek çok insana keyif veriyor eminim.Bu böyle olmasaydı asıl bukadar blog olmazdı bence.

Neyse 1 senede ortalama günde 1 adet post girmişiz.Ara ara sınavlar,tatiller,hastalık,yolculuk halleri yüzünden bikaç gün ara verdiğim oldu ama başlarken en çok korktuğum şey sıkılıp bırakmaktı.Çok şükür böyle bir şeye ihtiyaç duymadım.Sabahında sınavı olan gecelerde ders çalışmak yerine bloga post girip arkadaşlarımdan 'manyak mısın olum sen,boş işler bunlar' laflarını az işitmedim.İyi ki iplememişim onların dediklerini,ilgiyle,merakla,zevkle takip edip okuduğum bloglar,netten de olsa elde ettiğim samimiyetler var ve bunlar hoşuma giden gayet güzel şeyler.Bahsi geçen blogger kişileri ara ara buluşuyorlar da henüz böyle bir buluşmaya iştigal edemesek te yakın zamanda sanal alemde ara ara da olsa muhabbet ettiğimiz aynı sevdanın peşinde olduğumuz insanlarla gerçek hayatta tanışmayı da isterim.İnşallah bu da nasip olur.

Allah için başlarda kaç kişi okumuş kaç kişi girmiş bugün çok merak ederdim.Laptopu açınca açtığım fix sitelerden biri sitemeter olurdu son 7-8 ayda bıraktım.Çünkü nekadar yazı yazarsanız okadar ziyaretçiniz oluyor nekadar ekmek okadar köfte hesabı.Arkadaşlardan,arkadaşlarımın arkadaşlarından,yakınlarımdan bazen de hiç muhabbetim olmayan insanlardan senin blogda okudum geçen,şu yazın çok iyi olmuş hacı yada tam tersi kanka Beşiktaş'ı yazmışın hiç beğenmedim diyerek gelen tepkiler beni mutlu etti ve yazmaya devam etmemi sağlayan şeylerdi aslında bunlar.

Bundan sonra da sağlığımız ve vaktimiz elverdikçe yazmaya paylaşımda bulunmaya devam edeceğiz.Blogu ziyaret eden,takdir yada eleştiri getiren herkes velinimettir bizim gözümüzde.(yalakalık bitmeezzz)Nice senelere diyorum,saygılar sevgiler sunuyorum efendim.

MuL€

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...