Çarşamba, Kasım 24

Alex De Souza / 3000 kere ALEX!

Önce kendi 100.golüne ulaşmasını izledik.Sonra geçtiğimiz hafta kulüp tarihinin 2999. golüne imza atışını.Tüm hafta boyunca 3000.gol ona yakışır,kaptan atsın,o atmalı o golü dedik.Gerçekten dedik ve istedik bunu.

Futbol tanrıları sesimizi duymuş olacak ki henüz Bucaspor maçının ilk dakikası dolmadan klas bir golle kulüp tarihinde yer aldığı 7.sezonunda altın harflerle kazıdığı istatistiklerine en değerlilerinden birini ekledi.2999. golü de o attı 3000'i de yetmedi 3001 ve 3002'yi de atarak sağlamasını aldı bir nevi.

Yalan değil geçen 6 sezonda ben de 'yavaşlatıyor' eleştirilerini içim elvermesede! taşıdım.Ama en kötü oynadığı maçta bile,bir duran top,bir ara pası,bir şutuna kurban olurum diye umutla izledim onu.

Onu yıllardır eleştirenler o muhtemelen bu sezon sonunda bu takımdan ayrıldığında çok süper ligimizin nasıl bir yıldızı kaybettiğinin de farkında olacaklar mı acaba? Bir Alex gider ama başka bir Alex nah! gelir dostlarım.

O çoktandır bu renklere gönül verenlerin efsanesi oldu bile.Mavi formayı almayı sezon başından beri istiyodum nasip olmamıştı şu geceden sonra utandım resmen hala almamış olduğuma.Yıllar sonra çocuklarımıza,hatta torunlarımıza onu anlatmak nasip olacak bizlere kısmetse ve ben o günler gelince kendime ve çocuklarıma söyleyeceğim şeyleri daha şimdiden söylemekten çekinmiyorum,onun sürüklediği bir Fenerbahçe'yi,onun yazdığı tarihi izlediğim için çok şanslıyım ve hiç bitmesin istiyorum.

Gitme kaptan,gitme;futbolu bıraksan da buralarda yakınımızda ol..Çünkü o pazubandı en çok sana yakışıyor..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...