Cuma, Aralık 3

Büyük Lokma Ye,Büyük Laf Etme!


''Bizim tek rakibimiz Fenerbahçe,Beşiktaş ve diğerleri daha geride olur''

2 Eylül 2010 tarihinde Ntvspor'da canlı yayına katılan Adnan Polat'ın;Güntekin Onay'ın ''Bu sene şampiyonlukta en büyük rakibiniz kim?'' sorusuna verdiği yanıt böyleydi 3 ay evvel.



3ayda çok şey değişti,hoca değişikliği,kadro dışı
bırakılan oyuncular vs.Ve Galatasaray tarihinin en
kötü sezonlarından birini geçiriyor belkide şu ana kadar.Taraftarlarını henüz 14.hafta geride bırakıldığında Sami Yen'de 2-1 kaybedilen Beşiktaş derbisi sonrası ''Neyse hala 10.sıradaymışız'' telkinlerine sevkediyor.

Ben ezeli rakibimin oyuncusu olmasına rağmen Baros'u,Kewell'ı her zaman olmasa da Arda'yı izlemekten keyif alıyorum.Ve Galatasaray'la çekişmenin keyfini,heyecanını Bursaspor'la Trabzon'la yarış halindeyken hissedemiyorum.Çoğu Fenerbahçeli ''sürünsünler ama düşmesinler abi'' fikrinde olsa da benim görüşüm bu.

Adnan Polat diğer kulüp taraftarlarının çoğunun antipatisini kazanması bir yana Galatasaray taraftarının büyük bir kesiminden ciddi tepkiler alıyor.Herkesin ağzında 'yeni stad açılışında kulübün başında olmak için bırakmıyor' lafları var .

Polat kulübün başında oldukça Galatasaray büyük ümitlerle beklediği Aslantepe stadı ve proje dahilindeki diğer gelir vb beklentilerini de doğru şekilde kullanabilme yetisine sahip bir yönetim altında olmayacağı kanaatindeyim ben.

Rahmetli Özhan Canaydın duruşuyla,konuşmasıyla hem kendisine hem de kulübe karşı bir saygı duyulmasını gerektiren bir karaktere sahipti.Adnan Polat ise tam zıttı.Üstelik bu sayın Polat'ın ilk atıp tutması da değil.Bkz şurada Carlos transferi yapılmadan önce ''laf etti balkabağı'' dedirten bir demeç var.

Ozamanlarda arkadaş arasında demiştim aynı lafı ama adama o cümleden sonra ''hele bi otur,soluklan şampiyon'' derler.Şu puan tablosuna bakınca rakibimiz Antalya,Gaziantep tespitinde de bulunur mu acaba kendisi? Yada 7.sıradaki rakipleri! Karabük maçını ''Fener bi 5 lesin şunları da averajda yakalayalım bari adamları'' niyetiyle izler mi?

Orasını bilemem ama zamanında 20.45,20.45 diye naralar atınca sonu böyle oluyormuş demekki.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...