Pazartesi, Kasım 8

Tek maç #6 & #7 ve Sistem



Gün geçmiyor ki tek maç mağdurları artmasın.Gün geçmiyor ki uğruna ne hayaller kurulan o kuponlar bir son dakika golü,direkten dönen bir top,hakemin verdiği şaibeli! penaltı,yada kazma stoperin vurduğu topun rakibe çarpıp gol olmasıyla bir kupon daha tek maçtan yatmasın.
Bu haftasonu 2 hafta gibi bir aranın ardından yine tek maçla yatan iki adet kuponla karşınızdayız.Evinde Agbonlahor,Heskey,Carew gibi isimlerden yoksun kolu kanadı kırık,şaşkın Aston Villa'yı ağırlayan Fulham'a inandık.İnanmaz olaydık.Zaten ben ne zaman Newcastle,Fulham,Sunderland,Everton gibi takımlara özellikle evinde net favori çıktıkları maçlarda güvensem kesin bir bokluk olur.Neyse ki başka bir kuponda Fulham dnb vermiştik de farklı kuponlarda aynı tercihe yer verme yanlışını yapmadık!

Haftasonun bir diğer kuponu Pazar gününden bu kez.Sen git cillop gibi oranlardan 3.5 üstünü,Porto'nun 5-0 yenmesine şaşırmadığımız! bir maçta 2.0 oranı,TS-GS maçında ilk yarı gol olmazı bil gayet formda bir adet Montpellier'e güven ve yat.Ama nasıl yatış;berabere kalsa bile karda olacağımız bir seçim varken,Lens 6 maçta yalnız 1 galibiyet alabilmişken evinde ve Montpellier gayet formdayken,Lens'in 2 katı(16) şut çekmesine ve %61 gibi bir topla oynama yüzdesine sahip olmasına rağmen maçın henüz başında yenilen golle kaybet.Hata bizde o maçı çok inandığım bir bahis sitesinden alıp direk koydum.Yanıltcakları tuttu,kazandırdıklarına sayarız ;)

7 yıla yakındır oynuyorum bahsi.Çok farklı kuponlar tutturdum.1 e 104 veren bir kupon bulmuştuk lisedeyken arkadaşla.1.05 ten çok yattım.4 bankoyu yanyana koyup kazandığım da oldu,yatması imkansız gözüken kuponlardan yattığım,canlıya büyük paralar yatırıp kazandığım da kaybettiğim de oldu.Bugüne kadar kazanamadığım tek kupon şekli sistemdi.7 senede 17 tane,hatta 7 tane bile sistem kuponu zor yapmışımdır.Geçen hafta Cuma-Cumartesi-Pazar'ı kaplayan sistem kuponu daha Cuma gününden koyduğum 4 maçın 3 ü tutunca bu hafta da denemek istedi tabi bünye.

Chelsea son haftalarda çok güvendiğim ve sıklıkla oynadığım bir takım.Çok kazandırmışlardır.Bu hafta da dengesiz,ahı gitmiş vahı kalmış Liverpool'u yenmeleri sistem için yeterli de sayılabilecek bir oran veriyordu.Sene başından beri ortalıkta gözükmeyen Torres Ancelotti'nin Drogba'yı yanında oturmasını fırsat bilen Liverpool'u 2-0 öne geçirdi ilk yarıda.İkinci yarıda Drogba girdikten sonra Chelsea baskıyı kursa da iş işten geçmişti Liverpool nekadar formsuz olursa olsun skor avantajını korumasını bilecek tecrübede bir ekip.Ben yine de Drogba 11 başlasaydı işler farklı olurdu diyorum.

Ben kupon biraz daha garanti olsun diye daha düşük oranlar tercihledim.Bu haliyle 6 bilmiş oslaydım 480 lira civarı getirisi vardı 94 e talim ettik ama o da iyidir.Villareal ve Milan ilk yarı/ikinci yarı galibiyetleri arkadaşla konuştuğumuz ama cesaret edemediğim seçimlerdi.Real ve Barca handikapları ise çevreme önerdiğim,normal kuponlarımda da denediğim ve kazandıran seçimlerdi zaten.Ben İstanbul'a dönmeme 5 gün kala kafamdaki bir kaç plan için gerekli miktarları ve eksik olan miktarı bahisle nasıl bir planlama içinde olup da kazanırım,akşam Nba kuponu yapalım da kime verelim diye düşünürken(ki Detroit 104 altı ve Boston-Okc total 197.5 altına oynadım) Oley.com yorumcusu Orhun Gencer'in twitter'da yazdıklarına denk geldim.Ben de lise zamanında at yarışlarından 4bin liraya yakın bir para almıştım ama şurada gördüğüm şeyden sonra biz bahis mi oynuyoruz eğleniyo muyuz agaa??? diye sordum kendime.Siz siz olun ihtiyacınız olan kadar miktar+oynamaya devam edebileceğiniz miktar kadar bir meblağ oluştuğunda ihtiyacınız olanı çekin.Hırsa hakim olmak,sakin olmak çok önemli.Bazen oynamayıp da cebinizde bıraktığınız para,oynayıp da kazanacağınız meblağdan çok daha değerlidir.

Not:Bahis konusunda önerdiğim şeyden yattığınız vakit(evlerden ırak),arkamdan sövmeyecekseniz her zaman istişareye açığım dostlar.Saygılar.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...