Perşembe, Kasım 18

Cholet Basket:82 - Fenerbahçe Ülker:78

Canlı izleyemedim maçı.Dışardaydım skoru telefondan ara ara girerek takip ettim.Gece tekrarını izleyebildim ancak.Cholet'nin dün akşam kazanmasında şansı büyük rol oynamış işin açığı.Bunu çekinmeden söyleyebilirim.

Benim uykulu gözlerle sayabildiğim 7 tane basket-faulden gelen 21 sayısı var Fransızların.Fenerbahçe Ülker'e çalınan son derece ucuz fauller,hakemlerin 1 metre önlerinde çizgiye basan oyuncuyu görmezken,temas olmayan yerlerde Fenerbahçe'li oyunculara çalınan faulleri 8 metre öteden görmeleri,Cholet'li basketbolcuların oraya buraya çarpıp,iğne deliğinden geçip giren basketleri,3.çeyrek bitiminde sayı yemeyip atarsak 6 sayıyla son çeyreğe gireriz dediğimiz noktada 3 sayı yememiz.Ve ardından kaderin cilvesi Ukic'in buna 3 sayı ile cevabı.Tam geri gelmek istediğimiz anlarda extra isimlerden extra sayılar bulmaları Fransızların.

Hücumda maç boyunca çok ender acele ve yanlış şut seçiminde bulunan ve iyi de savunma yapmaya çalışan Vidmar'ın eksikliği,Tomas'ın sessiz kaldığı bir Fenerbahçe karşısında şans faktörünü fazlasıyla yanına alan bir Cholet takımı yenebilirdi ancak bizi.Siena'nın Barca'yı yendiği bir maç gününde alınacak galibiyet çok iyi olacaktı ancak bu da nazarlığımız olsun.Sağlık olsun.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...