Salı, Kasım 17

Bindik bi alamete...


Uzun zamandır niyetliydim..Biraz ya tasarladığım tarzda bişey olmazsa düşüncesi,biraz meşguliyetler bazen üşengeçlik hep erteledi tarihi..
İlkokulda olduğum zamanlarda çoğunlukla babamla bazen de yine aile ortamında daha kalabalık bi toplulukla çoğunlukla futbol maçı izlerken en hararetlilerinde dahi susmaz sürekli ve en çok ben yorum yapardım..Evet çok konuşurdum..Babam az uyarmazdı..Sonra zamanla susmayı,aklıma gelenleri kafamda yoğurmayı değerlendirmeyi öğrendim..Ve bunun faydalarını gördüm..
Liseye geçtiğimde netle iyice içli dışlı olmaya başladım ve blogların tamamen o kafada biriktirip yoğrulan düşüncelerin dışa vurumu için biçilmiş kaftan olduğunu farkettim..Bi zamanlar messenger patladığında(yada benim yeni yeni kullanmaya başladığım bi dönem olduğu için öle sandığım dönemde) space diye bişey vardı..O aslında benim ilk kişisel blogum gibi bişeydi..Yazmak güzeldi,insanların ne yorumlar yapacağını merak etmek,tepkileri -olumlu/olumsuz- görmek,o tepkilere göre hareket etmek yada etmemek..
20 senelik hayatımda 7-8 sene kadar lisanslı olarak sporla uğraştıktan sonra yazıma başlayış şeklimden de anlaşılacağı üzere tema genel olarak spor üzerinden ilerleyecek..Araya başka şeyler de giricek elbet günlük yaşantıya göre..Bazen izlediğim bi film,dinlediğim müzik,okuduğum bir yazı,kitap veya kişisel hayattan bir kesit..Ve bunları mümkün olduğu kadar çok insana ulaştırmak,insanları yazdığım şeylerle ilgili düşündürmek başlıca amaçlarımdan biri olacak şüphesiz..Başarabilecek miyim,ne denli bunu zaman gösterecektir illa ki..Bu işe kalkışmadan evvel çok okudum,çokça takipçisi olan blogları takip ettim saatlerce sekme ardına sekme açıp tek tek arşivlerinn büyükçe kısmını okuduğum bloglar oldu..Hepsinden bişeyler kaptığıma inanıyorum..Her gün laptopu açar açmaz ilk iş sık kullanılanlar/bloglar,diğer yazarlar,yorumcular,haberlere yapılmış yorumlar,bunlar hakkındaki forumlardaki yorumlar vs vs..Az çok kafamda bi şablon oluştu umarım bunu düşündüğüm şekilde yansıtabilirim..
Başlangıç için basit ama ilerlemek istediğim yol hakkında bahsettiğim bi yazı oldu..İnsanda ister istemez sanki tüm net ahalisi şu yazıyı gecenin şu saatinde dahi olsa yayınlayınca okuyacakmış gibi bi his oluşuyo..E insan eli yüzü düzgün bişey olsun istiyo heyecanlanıyo doğal olarak..
Neyse ne,başladık ya..Tepede dediğim gibi..Bindik bi alamete artık kıyamete mi gideyoz yoksa başka tarafa mı onu takip eden yazılarda görmekdir dileğim..Hoşçakalın!



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...