Cumartesi, Kasım 28

Lucky Friday!


Cuma günü bahis oynayacaksanız az seçenek vardır.Bundesliga,Eredvisie,Belçika Jupiler Lig'den birer maç Fransa 2. ligi..Kupon yukarda.Bi önceki postu yazarken takip etmiyordum,yazımı bitirince açtığımda anderlecht öndeydi zaten PSV maçı 1-1 di Guimares de deplasmanda 1-0 öndeydi.Neyse ben nası olsa psv atar birazdan diye düşündüm diğer maçlar istediğim gibi gidiyordu zaten bari psv maçını izliyim dedim,yeminim olsun ki maçı açtım ilk gördüğüm şey ceza sahası içinden uzak direğe yerden verilen sert pas tı,ki bu golle sonuçlanacaktı.

Hollanda ligini bu yıl pek yakından takip edemediğim için(bu lige bahis de oynamadağım için) kırmızı beyaz çizgili olan takımın gol attığını görünce oh dedm ya ne ballıyım açtım psv gol attı.Nerdeee!Golü atan geçen hafta Venlo'dan 5 yiyen Sparta Rotterdam'dı.Neyse efendim işte kupon şansı denen şey böyle bişey.Kuponunuzun tutması 1 maça bağlıysa ve o maç böyle 2-1 den 2-3 oluyorsa hemde deplasmandaki takım geriden geliyorsa bu belki olabilir bişeydir ama o maçın olduğu bi kuponun tutması daha da sevindirir insanı.

Neyse tam 2-2 oldu bu sefer ilk yarının 22.dakkasında gol atılmış Olhanense maçının ikinci yarısının da tam 22.dk sında skor 0-2 oluyordu bu demektı kı uzatmalarla beraber son 25 dakikayı stres içinde geçirecektim.Dakkalar 75 i gösterdiğinde Guimares 3ü kaçırdı hemde nasıl karşı karşıya pozisyonda uzak direğe çekilen şutu kaleci uzandı ve tek eliyle çıkardı.O kurtatıştan sonra ''bu da gol olmadıysa daha gol olmaz bu maçta'' dedim ve rahatladım aslında biraz.Bu tarz şeylere inanırım.Mesela ilk ve ikinci yarıda da gollerin dakikaları aynı olduğu için de batıl olarak kuponun tutacağına olan güvenimi korumuştum ;)

Bundesliga'da günün maçında Bochum'la Köln oynayacaktı.Ortak görüş maçın alt biteceği ve Bochum'un muhtemelen kazanacağı idi.Oranları gezerken aşağıda paylaştığım Köln gol atamazı gördüm oran 2.70! Köln zaten deplasmanda gol atmakta zorlanan bi takım üstelik eksikleri de vardı.Denemeye değer demek az kalırdı atladım direk bu orandan.
Sonuç olarak Gs geçen hafta Manisa'ya kaybetti bu maç önemli canım,kazanırlar hem bak oran da güzel dedim(iddaa 1.80 veriyodu yurtdışı 2.10) ve hmm evet ilk paragrafta eklemeyi unuttuğum süper ligimizin cuma maçına 2 seçeneğiyle oynayıp kaybettiğim meblağı güzel bişekilde geri aldım.Valla kurbanla uğraşmanın vermiş olduğu yorgunluk falan kalmadı abicim ilaç gibi geldi.





Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...