Çarşamba, Kasım 25

COLIN KAZIM'IN TWITTER AÇILIMI VOL.2

Bunlar gece saat 2:00 civarı Kazım'ın Twitter sayfasından gönderdiği tweetler.Eğer en alltaki tweetlerden başlayarak yukarıya doğru okursanız sırasıyla görebileceğiniz şekilde bir süre ortamın sakinleşmesini beklediğini söyleyerek giriş yapıyor.

Öncelikle insanların bahsettiği disiplin sorununun aslında olmadığını kaybetmeye tahammülü olmadığını bu yüzden sahada hırslı sinirli bi yapıya büründüğünü söylemiş.Beşiktaş maçından sonra yönetimden,takım arkadaşlarından,taraftarlardan yine hatırlarsanız twitter yoluyla özür dilemişti gördüğü karttan dolayı.Ama hatasının sadece futbola olan tutkusunun getirdiği hırstan dolayı gerçekleştiğini tekrarlamış

Şimdi burası biraz enteresan;eğer gerçekten öyleyse ki ben söylediğinin aksi olduğunu sanırdım.Öncelikle kimseye saygısızlık etmek istemiyorum ancak Türkiye'deki hakemlerin ingilizce konuşamadığını söylemiş.Kendisinin hakeme;topa baktığını söylediğinde hakemin kendisi anlamadığını durumu izah etmek için parmaklarını gözüne doğru işaret ettiğinde de hakemlerin sarı kart verdiğini söylemiş.Sonrasında kendisine yazılanlara karşılık olarak türkçe bildiğini ve grup halinde yapılan hızlı konuşmalar haricinde anladığını,hakemlerin kötü olduğunu söylemedğini dile getirmiş ancak örnek olarak neden Avrupa'da türk hakemleri maç yönetmiyor diye de sormuş?

Bu twitter sayfasını insanların kendisi hakkında merak ettiklerini sorabilmeleri,öğrenmeleri için açtığını ancak burda ona annesi babası olmaya çalışan insanlar bulunduğunu söylemiş ve 23 yaşınad olup 15 yaşından beri tek başına yaşadığını da eklemiş.

Adam bi nevi ben burda laf anlatıyorum insanlar beni anlamıyor demiş en sonunda en iyisi kalkıyım laptopun başından demiş.Morali bozulmuş bi hayli gibi gözüküyo maçtan sonra herkes gibi bende çok kızmıştım ama şu yazdıklarına da hak vermedim değil..

p.s(bu arada twitterda kendisine yazan elemanlardan bazılarını söyledikleri de komik ve saçma.Bazısı tipik ingiliz aptalısın demek için hiçbir engel görmemiş,bazısı yarın 5 te idmanın var geç kalma şeklinde takılmış ki oda idman 4 te şeklinde yanıtlamış bunu :) bazısı da türkçe öğrenmen gerektiğine inanıyorum demiş,ben buna katılmıyorum öğrenmek zorunda falan değil bence)

p.s.2(Sporx yazarı Esat Dergi de tweetlemiş;erken yatması gerektiğini,hayatının çok düzensiz olduğunu ve kızlarla takılmayı sevdiğine inandığını söylemiş Kazım'a..Bukadar da üstüne gitmemek lazım yahu :D )

p.s.3(Twitter popüler bi hal almaya başladı katılmak istiyorsanız şuradan,benim twitter sayfama da buradan ulaşabilirsiniz)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...