Pazartesi, Nisan 11

Profesyonellik Bu Mu? {Bülent Ünder}

''Bi sakat,arkadan bi kırmızı kart bir de sahada yürüyen bir futbolcu,bir ara dokuz kişi kaldık,ve bugün malesef mağlubiyetle ayrıldık.Ama ben takım 10 kişi kaldıktan sonra sahadaki 9 kişiyi tebrik ediyorum.''

Bunlar dün akşam kaybedilen Trabzonspor maçı sonrası Galatasaray'ın geçici olarak başına gelen Bülent Ünder'in bir okul takımı antrenörüymüşçesine tüm suçu bir oyuncuya ve bu oyuncunun kaçırdığı bir pozisyona bağlayan cümlelerinden sadece bir kısmı.

Ben takım sporlarında başarının oyunculara başarısızlığın ise hocaya ait olduğu klişeleri görerek,duyarak,okuyarak ve sayısız defa yaşayarak gördüm.En azından basın karşısına çıktığınızda o yönde konuşursunuz.Kendi hatalarınızı,aile içi sorunlarınızı kendi aranızda idmanda,takım toplantılarında konuşur gerekirse yöneticileri de katar çözmeye çalışır çözersiniz.Ama bu şekilde bir açıklama değil sadece bu ülkede,Avrupa'da bile adı bilinen yıllar geçmesine rağmen bir golüyle,bir maçıyla ecnebiler tarafından tanınan ve unutulmayan Galatasaray'a hiç yakışmayan bir davranıştı.

Bir de bu hareketine helal olsun hoca,büyüksün tarzı yaklaşan Galatasaray taraftarı var ki onları şaşkınlıkla izliyorum.Bu takımın zaten bu ve buna benzer yönetim zihniyeti nedeniyle buralara geldiğini göremeyen insanlarla takımın olumlu anlamdan bir tepki göstermesi zaten imkansız olur.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...