Perşembe, Nisan 14

Volkan Demirel - The Undisputed

9. sezonu.Türkiye'de ilk kötü performansında uzun saçlarına laf atılan futbolcular artık klişedir.Hiç unutmuyorum Volkan'ın ilk zamanlarında hatalı işler yaptığı bir maçtan sonra bir spor yazarı köşesinde Samandıra'ya gelen kutu kutu jölelerini konu yapmıştı yazısına.Bu yaşanmış birşeydir.

9 sezonda Volkan hata yapmadı mı yaptı.Bizi çıldırtmadı mı çıldırttı.Ama kimse bu süre içerisinde gösterdiği gelişimi,onun sayesinde alınan sayısız maçı görmezden gelemez.Ben ilk geldiği günden beri seviyordum kendisini.Babamla en son 96 Eylül'ünde Juventus'la içerde oynadığımızda maça gitmiştik.Sonrasında birlikte gitme şansımız olmadı onca sene.Ta ki 2005 Ekim'inde Schalke ile 3-3 berabere kaldığımız maça kadar.Volkan'ın yediği o talihsiz gol sonrası ben tribündeki çoğu kişi gibi küfür etmiştim.Babamın ''sakin ollll daha tecrübe bunlar Volkan'a destek olmak lazım'' dediydi.O günden sonra daha bi farklı takip ettim kendisini.

Sonra Zico ile çeyrek finale çıkılan sene yaptığı kurtarışlar,Euro 2008'de zirve yapması vs vs.Bir Madrid'li için Casillas neyse Volkan da benim için odur.Umarım uzun seneler sakatlık vs yaşamadan sarı laciverti terletir ve ben onun yaptığı abartı plonjonlar sonrası 'ayı yeaaa' diyerekten sırıtmaya devam ederim.O göbek bile yakışıyo herife haksız mıyım?


1 yorum:

firatimo dedi ki...

Çok güzel yazı olmuş dostum; video da şahane. Bence Volkan Türkiye'nin gördüğü en dengeli kaleci. Belirgin zayıf olduğu bir yön yok ve bu da bence komple futbolcu olmanın en önemli göstergesi.

Unionclub

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...