Pazartesi, Ekim 24

Yanılmışız.

Beşiktaş'ta istikrarsızdı ancak gelişime açık olduğunu göstermesine rağmen tepki aldığında üzülmüş,Manisa'da kendisini yeniden kanıtlama çabalarında takdir etmiş,Fenerbahçe'den ayrıldığında yetenekliydi ama keşke daha çok şans bulabileseydi demiş,Trabzon'da ise futbolunu mücadelesini bir değil birkaç level yükselttiğini gördüğümde açıkça hayranlıkla izlemiş bir futbolseverim ve bunu çok kez dile getirdim.

Bu sezon 6 maçta 9 golü var.Trabzon'u geçen sezonla birlikte bu sezonda o sırtlıyor resmen.Sakat yada cezalı olduğu maçlarda takım gol atmakta zorlanıyor.Hatta geçenlerde twitterda mazallah uzun süreli bi sakatlık yaşasa Trabzon ilk4e giremez gibi bir düşüncemi de belirtmiştim.

Benim gibi düşünen Burak'ın bu gelişimini takdir eden çok sayıda insan biliyorum ancak onun twitterdan öğlen saatlerinde yaptığı açıklamaları kendisine yakıştıramadım.Keşke futbolunda gösterdiği gelişmeyi karakterinde de gösterebilseydi.

Burak Yılmaz kim oluyor da kimi hırsızlıkla itham edebiliyor?Onun ne haddine?Henüz soruşturması devam eden ve iddianamesi bile hazırlık aşamasında olan bir davaya dokundurarak kimin hırsız olduğunu herkes biliyor tarzı bir açıklama yapmak fakat arkasından da birini hırsızlıkla itham etmenin ayıp olduğunun bilincinde! olduğunu dile getirmek ne kadar mantıklı?

Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu? Madem hırsızlıkla itham ayıpsa sen neden yapıyorsun?Yakışmadı Burak.

Senin dişinle tırnağınla oralara geldiğini zaten bizler de Fenerbahçe taraftarı olarak takdir ediyoruz ve heryerde dile getiriyoruz bunu inkar etmen için kör olman gerek.3-5 bilinçsizin yaptığı taş atmayı eleştiri adı altında alınıp bu şekilde açıklamalar yapacak değil de bunları umursamayıp geçecek kadar tıpkı oyunun gibi kafa olarak da olgunlaştığını sanıyorduk biz.Yanılmışız.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ben burak'ın ne olduğunu şampiyonluğu bursaya kaptırdığımız trabzon maçında anladım,maraton alt tiribündeydim ve sürekli bizim tarafa provakatif ve ahlaksız hareketler yaptı,anlaşılan onda da olcan adın sendromu var...!saygılar(mustafa)

MuL€ dedi ki...

o formayı taşırken kendisini gösteremediği eski kulübüne karşı oynadığı maçlarda gol vs attığı zaman aşırı tepki,sevinç gösteren sporcuyu bir yere kadar anlarım ben de zamanında aynı durumdaydım.efes altyapısında 6 sene oynadım ülkere geçtim.ülker forması ile efese karşı oynarken 2 katını vermeye çalıştım o maçta.her basketimde hırsla seviniyordum ama bu işi cıvıtmak,terbiyesizlik katmak artık olgunlaşmasını beklediğimiz,belli bi seviyeye geldiğini kabul ettiğimiz adamların yapacağı işler değil.burak da o olgunluğa erişememiş ve hiç erişemeyecekmiş gibi duran bir futbolcu artık benim için.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...