Perşembe, Ekim 13

Cristiano Ronaldo Kobay Faresi Olursa



Messi'nin olağandışı seriliğini maçı izlerken ya bi git yaa dedirten gollerini kabul ediyorum,çok büyük futbolcu olduğunu ve ona şahitlik ediyor olduğumuz için şanslı olduğumuzu her zaman kabullendim ancak benim için bu ikili kıyaslanmaya başlandığından beri çoğu insanın kıro,apaçi dediği Ronaldo hep bir adım öndeydi.

Futbolda her zaman ''kıçı yere yakın'' futbolcular çabukluklarıyla meslektaşlarından bir adım önde olurlardı.Messi de bunu bugüne kadar en iyi kullananlardan.Ronaldo'da durum farklı 1.85 boyuna rağmen toplu yada topsuz depar attığı zaman bacaklarını takip edemiyorsunuz.Attığı eşsiz frikik golleri ise maçlarda 9.15 olarak ayarlanan baraj mesafesini idmanlarda 7 metreye kadar çekmesi ile edindiği bir özellik.O topların barajı aştıktan sonra nasıl o denli hızlı alçaldığı başka türlü açıklanamaz.

Messi çabuk olabilir,dribbling yaparken top ayağına mıknatıs misali yapışıyor olabilir ancak Ronaldo futbol için gereken güç,hız,yetenek,kuvvet yönünden komple bir oyuncu ve bu özelliklerinin hepsi onu diğer futbolculardan gerçekten ayırıyor.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...