Salı, Ekim 25

WTA Championships İstanbul Başlıyor




Teb Bnp Paribas Wta Şampiyonası'nın İstanbul ayağı bugün başlıyor.6 gün sürecek turnuvanın yarı final,final ve 4.gün biletleri günler öncesinden tükenmişti.İlk 3 gün için ise sınırlı sayıda bilet kaldı ve onlar da hızla tükeniyor.Sezon sonları düzenlenen Tep Bnp Paribas Wta Championships 41.kez gerçekleşecek ve önümüzdeki 2 yılda da İstanbul'da düzenlenmeye devam edilecek.

Turnuvaya bu yıl içerisindeki Wta turnuvalarında en çok puanı toplayan isimler katılacak.Teklerde dünya 1 numarası Caroline Wozniacki,Rus Maria Sharapova bu yılın Wimbledon galibi Petra Kvitova,Belaruslu Victoria Azarenka,tarihin ilk grand slam kazanan asyalısı Çinli Li Na,5.kez bu turnuvaya katılan ve benim de kazanmasını en çok istediğim isim olan Vera Zvonareva,ABD Açık 2011 şampiyonu Avustralyalı Samantha Stosur ile Polonyalı Agnieszka Radwanska'nın mücadele edeceği turnuvada dağıtılacak toplam ödül 4.900.000 $.Turnuvada şampiyonluk kupasını kaldıran isim eğer bunu namağlup bir şekilde başarırsa 1.550.000 $ ın sahibi olacak.

Küçüklüğümden beri Eurosport'ta denk geldiğimde tenis maçlarını izlemekten hep keyif
almışımdır.Daha sonra bahis yapma fırsatı buldukça çok sayıda maçı canlı izledim.Sıralamanın üstündeki popüler isimlerden tutun da ilk100'e girmeye çabalayan tenisçilerin maçlarını bile izledim.Bu yüzden bu turnuvanın düzenleneceğini duyduğum anda tarihlerini gördüğümde kaçıracağım diye çok korkmuştum zira sınav dönemine denk gelmesi muhtemeldi neyseki korktuğum olmadı ve turnuvanın en azından 2.gününe bilet alabildim.



4'er li 2 gruba ayrılan tenisçiler ilk 4gün grupların en iyi 2 ismini belirlemek için birbirleriyle
karşılaşacaklar ve her gün 3er maç oynanacak.Ben şahsen yukarıda da belirttiğim gibi Zvonareva hayranı olarak onu destekleyeceğim.Çok güçlü ve formda rakipleri var belki ama benim için onu izlemek bile güzel bir deneyim olacak.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...