Cuma, Eylül 17

Tek maç #5

İnsanın aklına gelen başına gelir ya tek maç serisinin 5.kurbanı da bu şekilde kaynadı.Normalde kuponlarım 2 maçtır.Hatta 1.70 1.80 oranı bulan güvenilir tek maçlar yeterlidir bile.3 maç yazmak için acil durum yada 2.bir fikirin ortak olması lazımdır genellikle.Çok nadiren de böyle haftasonları yada hafta içi kupa maçlarında favorileri yazar denerim.


Tüm favorileri yazarak kazanamazsın tezi çıkar şimdi biri kesin yatar diye içimden geçiriyodum dışardayken.Kuponu yaptıktan sonra evden çıktım ve Beşiktaş maçı dahil olmak üzere hiçbir maçı ne izledim ne de nete girme fırsatım vardı.Bir ara eve varmak üzereyken arkadaş aradı netteysen skor söylesene dedim.Stutgart üst oldu mu dedim bir de Getafe'yi sordum.Onlardan tereddütlüydüm.Nerden biliyim ben en son geçtiğimiz sezon içerde oynadıkları ve 3-0 öndeyken maçı 3-3 bitirdikleri Siena maçı gibi bu maçta da 90+2 de gol yiyeceklerini ve geriden geldikleri maçı berabere bitireceklerini.Hatta Lech Poznan gibi zayıf bi takımdan 3 gol yiyeceklerini.Bilemezsin işte.Bilmeyince de böyle oluyor.Bize de sağlık olsun demek düşüyor.Neyse ki Şampiyonlar Ligi'nde 2.maç günü Arsenal üst,Madrid ve Chelsea galibiyetleri şaşırtmadı da yüzümüz güldü.



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...