Cumartesi, Kasım 12

Türkiye:0 - Hırvatistan:3


Türkiye'ye yerleşeli çok değil 5-6 yıl olmuş Brezilyalı'lar Alex de Souza ve Andre Moritz maçtan önce birlik mesajı veriyor,haydi Türkiye diyordu.Maç sonu Moritz'in ''sahada kırmızı formayı taşıyan oyuncular Türkiye için mücadele ediyorlar,ne FB ne GS ne Bjk ne de Bursa'' sözü malesef ülkedeki futbolseverlerde eksik kalan düşünceler.

Gökhan Gönül sakatlıktan çıktığından beri hala beklenen form düzeyini yakalamış değil.İlk golde yediği basit çalım gole neden oldu.Keza Volkan Demirel 2.golde yapılan ortayı izlemekle yetinmedi dar açıdan kafayla gelen gol vuruşunda da hamle bile yapamadı neredeyse.Hatalılardı doğru.Ama bunun tepkisinin stadda maç oynanırken verilmesini ''ufak tepki'' adı altında haklı bulanlar ve asıl suçu Volkan'ın ters tepkisinde bulanlar ne içmişler gerçekten çok merak ediyorum.

Bugün Avrupa'da pek çok milli takım devşirme oyuncularla dolu.Onlarda da çekişme var,derbi maçlar var ama hiçbir ülkede hiçbir stadda böyle bir olayın yaşandığını duymadım ben.Milli maç deyince adamlarda akan sular duruyor.

Rıdvan Dilmen'i izleme şansına nail olamadım.Büyüklerimden duyduklarım hep ''bugün oynasa Messi mi kalırdı?'' şeklindeydi.Belki abartı ancak bu ülkenin futbol adına en önemli değerlerinden biri.Fenerbahçeli diye her söylediğine amenna doğru diyecek değilim pek çok düşüncesine ben de katılmıyorum eleştiriyorum dün akşam maç sonuna doğru RTE'yi öven konuşmalarını son derece yanlış buluyorum mesela.Gel gelelim Volkan'a yapılanları savunması son derece haklıydı ve bunu yaptı diye mevzuyu ''merak etme Volkan seni savunan Rıdvan Dilmen gibi abilerin varken sırtın yere gelemz'' tarzı saçma düşüncelerle yorumlayan zihniyetler futbol falan izlemesin kardeşim bi zahmet gidin golf,masa tenisi,badminton vb rahat sporlar izleyin.

Teknik heyetin oyuncu seçimlerindeki hataları,MAA yönetimindeki adam akıllı karar alma yetisi gelişmemiş basiretsiz federasyonun Fenerbahçeli futbolcuların her daim tepki gördüğünü bildiği halde maçı TT Arena'ya vermesi,Hiddink'in beni kovun diye bağıran maça müdahalesiz kalması bir yana dün sahada yer alan oyunculardan hepsi eleştiriyi hakediyordu.Kimi formsuzluğu kimi bilerek gördüğü kartları,kimi mücadelesizliği,kimi henüz milli formayı giyemeyecek düzeyde oluşuyla eleştirilebilirdi.

Ben dün şahsım adına Egemen Korkmaz'ı takdir ettim.Zor durumda olmasına rağmen vermesi gereken geri pası takım arkadaşı ıslıklanmasın diye vermedi.Sahadaki 11'den en azından Galatasaray'lı futbolcuların kendi evlerinde yapılan bu terbiyesizliğe karşı tribünlere dönüp tek bir ''sakin olun'' işareti yapmamasını hangi sıfat altında tartışabiliriz bilemiyorum.

Hiddink'in rövanşı beklemeden istifası,bundan sonraki maçların kesinlikle İstanbul dışında oynanması,2 yıl sonra tekrardan bir yeniden yapılanma içine girilmesi olması beklenen gelişmeler.Ben kendi adıma Fenerbahçe'li futbolcuların yerinde olsam dün akşam maç sonrası milli takımı bıraktığımı açıklardım.Bunu bir saygısızlık olarak görecek olanlar vardır ancak bence dün akşam stadda yapılanlardan büyük bir terbiyesizlik olamazdı.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...