Cumartesi, Şubat 19

Cumartesi Kuponu

Fa Cup'ta 1-1'in tekrarında Chelsea Everton'ı ağırlayacak.David Moyes bile Everton'ın son yıllarda gösterdiği en kötü performansı sergilediğini dile getirdi hafta içinde.Sezon başından beri gol atmakta sıkıntı yaşıyorlar,Leeds'ten gelen Beckforfd'ın pişmeye ihtiyacı var üstelik yarınki maçta takımın en büyük ve bana göre yegane yeterli kalitedeki gol umudu Saha oynamayacak.Jack Rodwell bir diğer eksik.Everton'ın bu formsuzluğunun aslında normalde ters geldiği rakibi karşısında bu kez bozulmayacağını ve Chelsea'nin gol dahi yemeden kazanacağını düşünüyorum.

Galatasaray toparlanmaya başladı.Sakatlıkların dönmesi,yeni isimlerin adaptasyonu sağlamasıyla birlikte,zirve stresinden uzak takımın yavaş yavaş yoluna girmesi normal.Rakip de çok müsait.Üstelik Buca'nın da as kadrodan eksikleri var.Galatasaray'ın maçı ilk yarıdan öne geçerek handikaplı kazanacağını düşünüyorum.Buca'nın eksikleri var gol bulurlar mı bilmiyorum ancak maçın 4-6'ya gitmesi süpriz olmaz kimse için.

Madrid evinde zayıf Levante'yi ağırlıyor.Aslında Şampiyonlar Ligi arefesi çok sıkmayabilirler endişesi var ama sıkmasalar bile şu maçın üçlük olması lazım.

Bir basket maçı eklemek istedim ve aslında üstünde en çok durduğum seçim bu oldu.Efes Pilsen ms handikabı(5.5) çok düşük ve ms2 olmaması işten bile değil ama Madrid yenilgisi moralsizliği Ksk'nın formsuzluğuna rağmen endişe yarattı.Trabzon-Oyak maçı hele Oyak'ın en skorer oyuncusu geri de dönüyorken 150.5 sayıdan üst olmalı ki bu ilk düşündüğüm maçtı vazgeçtim sebebi de düşük profilli takımların yüksek şut yüzdesi ile oynamasına çok kolay güvenemememden.Telekom formda takımlarından oldu ligin.Son 10 maçlık periyoda bakılıp hazırlansa bir tablo 3 yada 4. sırada yer alırlar.Savunmaya daha çok önem vermeleri Antalya ile oynayacakları maçta 158.5 aşılmaz gibi geldi bana ama orda da Antalya'nın zaman zaman yüksek skor bulabilmesinden çekindim.

Ve Tbl2'ye döndüm.Ted Kolejlier türk basketbolunun köklü ekiplerinden ve ligde liderler.Rakip Akhisar Bld. son sıralarda.Kalite farkı malum.Kolejliler epey formda Akhisar'dan daha iyi durumdaki rakiplerini daha büyük farklarla mağlup etmeyi bilmişler ve rehavete kapılmıyor gibiler.3.5-7.5 handikaplar gözüme aşılır geldi ve riskli olsa da ilk yarıdan gereken farkı açıp maç boyu üstüne koyacaklarına inandığımda iy/ms tercihinde bulundum.Dileyen ayrı ayrı kullanabilir.


Not:Sömestr sebebiyle İstanbul'da sevdiklerimizin yanında olduğumuzdan blog yazıları ve bahisten uzak kaldık.Birkaç güne Sivas'a dönüş var ve sınav dönemine uzun bir süre olduğu için blogda temponun artacağına inanıyorum.Öyle istiyorum en azından.

Herkese bol şans!

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...