Cuma, Şubat 18

Cuma Kuponu


Cuma akşamı öyle göze çarpan pek maç yok aslında.Keyfine bi kupon yaptık.Sivas'ın çıkışta oluşunu göz önüne aldığımda kaybetmeyeceğine inanıyorum,maç alt maçı gibi gözükse de ard arda gelen gollerle 4-6 bile olursa şaşırmam ama ben 2-3 golü tercih ettim.

Leicester City'nin zayıf rakibini rahat geçmesi bekleniyor,iy1 tercihi de seçilebilir burada ben handikaptan yana kullandım.En az 2-3 farkla geçecekleri beklentisi oluşmuş yabancı forum ve sitelerde.

Bir daha oynamayacağım diye tövbe ettiğim Lyon'a oynadık yine maç yokluğundan.Bana sanki son maçlarında toparlanmış gibi geldiler.Nancy'de de eksikler olduğunu söylemek lazım.Ben kötü lig performanslarını toparlamaları adına bir patlama maçı olarak görürler diye düşünüyorum.

Bu haliyle 6.94 veriyo.Gece fırsat bulup da güzel bi araştırma yapabilirsem yarının maçlarına özel bi post da girebilirim.Saygılar.

edit:Lyon dediğimiz gibi Nancy'e patladı 4-0 bitti maç.Sivasspor en az rakibi kadar hatta daha bile iyi oynadığı maçı son uzatma dakikasında frikikten yediği golle 2-1 yenik kapadı.2-3 tercihimiz tuttu,goller ard arda gelip 4-6 ya gidebilir demiştim öyle de oldu 2 dk arayla goller geldi ama ikinci yarı bamagümeye dönünce maç 2-3 te kaldı.Leicester iy1 de olabilir dedik ama handikaplı tercihi yapınca kupon 2-1 sona eren maçın ardından yattı.Oysa ilk yarısını Lyon gibi önde kapamıştı Leicester.Belki 2.golü daha erken atsalar handikap da gelecekti.Sağlık olsun.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...