Cuma, Ocak 7

Diana Taurasi&Penny Taylor


Transferleri söz konusu olduğunda 'hadi ya,gelmezler ki' dediğim isimlerdi.Ciddileştiğinde ise nerede ne kadar videoları var abartmıyorum %80 ine yakınını izlemişimdir.

Gerçekleştikten sonra ise merakla,ilgiyle,zevkle,keyifle izledim oyunlarını.Açık konuşmak gerekirse 7-8 yıl basketbola ciddi emek veren biri olarak belki de bıraktıktan sonra gelen soğukluğun getirisi,erkek basketbol maçlarını bile zor izler oldum.Kadın maçlarını ise yapacak hiçbirşeyim olmadığında izlerdim.Son seçenekti benim için.

Sonra ne zaman amatör branşlar kaybettiğinde Fenerbahçe kaybetmiş,kazandığında ise sponsorlar kazanmış olmaya başladı bazıları için ozaman yeniden ilgi duymaya ve çok elzem olmadıkça işim gücüm varsa yarıda bırakıp maçları izlemeye başladım.

Taurasi ve Penny geldikten sonra ise net olarak söylüyorum sadece onları kaçırmamak,5 yıl önceye kadar bu sporu oynamaktan aldığım keyfi bana yeniden hatırlattıkları için izledim maçları.

Doping olayı ilk meydana çıktığında yanılmıyorsam klüp oyuncunun gizlilik hakkına tecavüz
edenleri hedef alan bir açıklama yapmıştı.Haklı bi açıklamaydı.Bu tarz olaylarda resmi sonuç çıkana dek geçen sürede bu bilgileri sızdırmak suçtur.Ama tabi bizler henüz Taurasi'ye doyamamışken böyle bir olay nasıl olur,wnba'de oynamış bir oyuncu böyle amatör bi harekette bulunamaz vs derdinde olduğumuz için işin o boyutunu 8.plana falan atmıştık.

Hani olmaz,görüldüğü çok ender ama b numunesi negatif çıkar diye umduk.Günler geçtikçe böyle bişeyin olmasının çok zor olduğunu anladık.Umutlar azaldı nitekim federasyon b numunesinin pozitif çıktığını açıkladı klüp de Taurasi ile yolları ayırdığını.

Ne ceza alacak bilmiyorum.Gerçekten çok üzüldüm bu olan biten karşısında.Aylar önce geldiğinde kız arkadaşıma 'erkekte Kobe neyse bayanlarda da bu kadın o' diye heyecanla anlatmıştım.Bu gece doping üzeri gelen fesih olayını anlatmak zorunda kaldım.

İşin bide komplo boyutu var.Öyle olduğu iddiasını ortaya atan ve savunanların sayısı az değil.Boru değil bu iki kadın Fenerbahçe'yi belki de Avrupa Şampiyonluğu'na götüreceklerdi.Önlerine çıkana ayırt etmeksizin 30-40 sayı atıyorlardı totalde.Bunları ortadan kaldırmayı isteyecek insanların olması hiç te azımsanacak bir ihtimal değil gözümde.Bu ülkede bu zihniyette insanların sayısı da az değil ve aslında yıllardır yerimizde saymamızın nedenlerinin başında da bu geliyor.

Düşünün bu olaylar karşısında hem sempatikliği ve güzelliği hem de oyunuyla taraftarları büyüleyen Penny Taylor ''Diana'nın böyle birşey yapmasına ihtimal dahi vermiyorum,bu doping olayından sonraki ilk maçın ardından örnek vermek için direk beni seçmeleri düşündürücü,burada acayip şeyler dönüyor,ayrılmak istiyorum'' açıklamasını yapmak zorunda kalıyor.

Taurasi olayın ardından maddenin Amerika'da serbest olduğunu orada kullandığını,ülkemizde yasaklı olduğunu bilmediğini söylemiş.Federasyon ise Amerika'da serbest olduğunu belirten yazıyı Taurasi'nin doktorundan almaları halinde oyuncunun aklanacağını ifade etmişti.Yazı gelmeyince Taurasi ile yollar ayrıldı.Bu durumda baş sorumlu bana göre daha çok Fenerbahçe kulübü oluyor .

Ülkemize gelen böylesi yeteneklerden sonuna kadar faydalanıp keyif alacağımıza biz onları en kısa sürede kaçırtmayı başarıyoruz.Gerek Taurasi'nin durumunda kulübün duyarsız ve amatör kalışı gerek Penny Taylor'ın yaşananlar sonrası hissettikleri bunu gösteriyor.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...