Pazartesi, Ekim 25

Durduramıyoruz Efendim Sürekli Geliyorlar {Psv:10-Feyenord:0}

cCc Reyiiizzzzz CcC hat-trick

1-0 dan sonra 10 kişi kalan rakibin üzerine 5oldu 6 yapalım 7 oldu 8 yapalım değil 10 olmasına rağmen son dakikada bile 11 yapalım niyetiyle saldırma ve ofsayt nedeniyle iptal edilen 11.golü bulacak kadar bir görgüsüzlük! Ayıp bu.Twitterda maçın muhabbeti döndüğünde 4 tü 5 olur mu dedik oldu 6 olurmu dedik olunca kulaklar çınlasın diye tagleyenler oldu ama sonra ..ku çıktı işin.Üzüldüm resmen.Feyenord taraftarı olsam takımı bırakırdım sanırım.Cidden.Psv taraftarı olsam da utanırdım.Bu ne açlık aga çözemedim.Neyse video aşağıda.2010 yılında bizlere bir maçta 10 gol izleten bu adamları kınıyor ve 2010 senesinde hala youtube'a erişemeyen insanlar varsa da kusura bakmayın google orda diyorum.



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...